silahıma + basmayı denedim ama basamıyorum +2 yi geçmiyor varmı 12degreye + basma taktiği ❓ fear1
nasıl basıcaz yav
· 1 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap