Maxtech konu kapanmış gündeme getirme lütfen sen de.
Nalet olsun 2nd fail on +7
· 33 Replies · 2.3K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
J
Jason Walker
⭐ 19y
Konu böyle terbiyesizliklerle açık kalamaz.
@Sniker
1 gün ban. Aklın başına gelsin.
@Sniker
1 gün ban. Aklın başına gelsin.
İnsan oqlunun gücünü sen bilmiyorsun demek 😎 birşeyi olumlu düşünürsen o iş her zmn olur 😉
Buna çok güldüm 😜
Eva Mendezle çok hoş bir akşam geçiricez...çok positif düşünüyorum bunu ama olmuyor.
İnsan oqlunun gücünü sen bilmiyorsun demek 😎 birşeyi olumlu düşünürsen o iş her zmn olur 😉
Buna çok güldüm 😜
Eva Mendezle çok hoş bir akşam geçiricez...çok positif düşünüyorum bunu ama olmuyor.
Sende köylüsün anlaşıldı 😁
T
Tarantella
⭐ 19y
İnsan oqlunun gücünü sen bilmiyorsun demek 😎 birşeyi olumlu düşünürsen o iş her zmn olur 😉
milli piyango bileti çekerken hep olumlu düşünürüm..
lakin devlet kuşu başıma bi kere bile konmadı..:)
ama evrendeki çekim yasasının varlıgı gerçektir..
istedigin zaman çogu şeyi elde edebilirsin 😉
Konu böyle terbiyesizliklerle açık kalamaz.
@Sniker
1 gün ban. Aklın başına gelsin.
Sağol Kaan.
Aklım başıma geldi.Bu kadar güzel bilgileri paylaşmamam gerekirdi sizlerle.Sadece bot bölümünde crack geldi mi diye topicler açıp forum oyunlarında kassaymışım keşke bu postlarımı.Belki o zaman daha sakin olunurdu bu topic siz de bu gibi şeyleri görmeye alıştığınız için tepki göstermezdiniz.Nice topicler açıldı böyle olaylar oldu.Galiba sinirli gününe denk geldim ama olsun.Ama gerçekten bana bir fazileti daha tekrar tekrar hatırlattın: "Her söylediğini bil, ama her bildiğini söyleme"
Konu böyle terbiyesizliklerle açık kalamaz.
@Sniker
1 gün ban. Aklın başına gelsin.
Sağol Kaan.
Aklım başıma geldi.Bu kadar güzel bilgileri paylaşmamam gerekirdi sizlerle.Sadece bot bölümünde crack geldi mi diye topicler açıp forum oyunlarında kassaymışım keşke bu postlarımı.Belki o zaman daha sakin olunurdu bu topic siz de bu gibi şeyleri görmeye alıştığınız için tepki göstermezdiniz.Nice topicler açıldı böyle olaylar oldu.Galiba sinirli gününe denk geldim ama olsun.Ama gerçekten bana bir fazileti daha tekrar tekrar hatırlattın: "Her söylediğini bil, ama her bildiğini söyleme"
Bir sürü paylaşım yapmak sana istediğine istediğin gibi davranma hakkı vermez..
beyler unutmayın bir silah iki kere aynı + yı basarken yanarsa o + bi daha asla olmaz başka bi silahta deneyin 😉
Konu böyle terbiyesizliklerle açık kalamaz.
@Sniker
1 gün ban. Aklın başına gelsin.
Sağol Kaan.
Aklım başıma geldi.Bu kadar güzel bilgileri paylaşmamam gerekirdi sizlerle.Sadece bot bölümünde crack geldi mi diye topicler açıp forum oyunlarında kassaymışım keşke bu postlarımı.Belki o zaman daha sakin olunurdu bu topic siz de bu gibi şeyleri görmeye alıştığınız için tepki göstermezdiniz.Nice topicler açıldı böyle olaylar oldu.Galiba sinirli gününe denk geldim ama olsun.Ama gerçekten bana bir fazileti daha tekrar tekrar hatırlattın: "Her söylediğini bil, ama her bildiğini söyleme"
Bir sürü paylaşım yapmak sana istediğine istediğin gibi davranma hakkı vermez..
Eğer insan gelip benim topicimde istediği gibi davranırsa, sence ben ne yapmalıyım?
Eğer insan gelip benim topicimde istediği gibi davranırsa, sence ben ne yapmalıyım?
Kim istediği gibi davranıp saçmalamış anlamadım... 🙄
Bak seni kırmak istemiyorum.Ama beni zorluyosun.
Sana ne? Benim o arkadaşla belki bi samimiyetim var. Arkadaş ta üzerine alınmamış biz burda bi ortamdayız o günlük kullanımdır şaka amaçlı söylenmiş birşeydir arkadaş da anlayış gösterdiği için çok teşekkür ederim.
Beğenirsen beğenirsin beğenmessen çekip gidersin.Luckysiz +7 yaptıysan aferim sana ben burda kim luckysiz +7 yapıcak yarışması açmadım.Espio'nun dediği gibi sidik yarıştırmıyoruz burda.
Sert çıkmamın nedeni her topic açtığım da bu
Eğer arkadaşla senin bir samimiyetin varsa biz nerden bilelim bunu ? Uygun bir dille benim o arkadaşla bir samimiyetim var demek çok mu zor ?? (anladığım kadarıyla yokmuş ama..). Bende o zaman arkadaşlarımı getireyim kafamıza göre konuşalım istediğimiz forumda nasıl olsa samimiyetimiz var 🙄 Başka üyeler rahatsız olmuş bize ne forum kurallarıda neymiş ??? 🙄
Nalet değil.
Lanet Olacak !!
Bunun gibi akıllı arkadaşları topiclerimde görmek istemiyorum.
İçimden öyle geldi öyle yazdım.Benim için öyle Lanet okumak sizin yaptığınız gibi kolay bir iş değil çünkü ne anlama geldiğini bilmiyorsunuz.Niyetimin ciddi olmadığını anlatmak için öyle yazdım.Ama bunu anlamaktan aciz insanlar var.
Yarı Türkçe Yarı İngilizce yazdım belkide ama konu sizi ilgilendiriyorsa bakın yoksa sizi test drive alanına alayım orda kasın postunuzu.Gerçekten bu yapılanlardan bıktım.Zaten demişim kafam bozuk sinirli anımdayım diye.Siz de yangına körükle gidin. Sonra ne oluyor ne cellalleniyorsun sakin ol.
Ben sakinim kardeşim 🤘
Her sinirli olduğum zamanları foruma yansıtsam 🙄 Arkadaş niyetini anlayamamış. Bende öyle bir niyetle yazdığını anlamamıştım ne var yani bunda ??? belki ben diyecektim niye nalet te lanet değil diye ?
T
Tarantella
⭐ 19y
ben sniker e hak veriyorum.
adam paylaşmak istemiş o anki hislerini..manyak mısın demiş ama
adam da cevabın sonuna gülücük koymuş.
yani adam bundan rahatsız değil.belki de kendi aralarında bir şaka.
o adam rahatsız olmuyorsa bu arkadaş niye uzatıyor ? konuşma tarzını begenmedim falan.
biri de çıkıyor nalet değil lanet diyor.arkadaşın da morali zaten bozuk kafası iyice atıyor.
sniker arkadaşımız belli ki çok dolmuş o gün.üstüne bu kadar gelinmemesi gerekirdi.neyse.
adam paylaşmak istemiş o anki hislerini..manyak mısın demiş ama
adam da cevabın sonuna gülücük koymuş.
yani adam bundan rahatsız değil.belki de kendi aralarında bir şaka.
o adam rahatsız olmuyorsa bu arkadaş niye uzatıyor ? konuşma tarzını begenmedim falan.
biri de çıkıyor nalet değil lanet diyor.arkadaşın da morali zaten bozuk kafası iyice atıyor.
sniker arkadaşımız belli ki çok dolmuş o gün.üstüne bu kadar gelinmemesi gerekirdi.neyse.
Herkesin görüşleri farklı valla bu tartışma bitmez 🙄
Neyse.. 🙄
Neyse.. 🙄
ben sniker e hak veriyorum.
adam paylaşmak istemiş o anki hislerini..manyak mısın demiş ama
adam da cevabın sonuna gülücük koymuş.
yani adam bundan rahatsız değil.belki de kendi aralarında bir şaka.
o adam rahatsız olmuyorsa bu arkadaş niye uzatıyor ? konuşma tarzını begenmedim falan.
biri de çıkıyor nalet değil lanet diyor.arkadaşın da morali zaten bozuk kafası iyice atıyor.
sniker arkadaşımız belli ki çok dolmuş o gün.üstüne bu kadar gelinmemesi gerekirdi.neyse.
Çok teşekkür ediyorum beni anladığın için. 😘
Kendimize bi aile ortamındayız diyorsak bu yüzden diyoruz.
Sözlük yazarı olman belki insanları daha iyi anlaman beni çok memnun etti.
Ben o anda alttan alamadım sinirlendim belki sizi kırdım.Hadi biriniz alttan alsaydınız belki buraya kadar gelmezdi.Ama sakinleştim.Şimdi özür diliyorum iş tatlıya bağlansın.
isterseniz editleyin mesajlarınızı bende editleyeyim.Bir daha da yardım istemem eğer çok problem oluyorsa 😞
Log in to write a reply.
Log In