Evet ama Türkler için başka bir Beta düzenlenebilir o yüzden kayıt olun adınızı unutmayın o aşamada bana üyeliklerinizi belirtmeniz gerekecek.çünkü Türkçe versionun test edilmeye ihtiyacı var
Mytheon Online Closed Beta Alımları Açıldı !!!
· 39 Replies · 12K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
hazir silkroadi birakmisken,yeni ufuklara yelken acmanin zamanidir.
_
__ScorPioN__
⭐ 18y
Harika bir oyun geliyor.En azından aklı olanların yaşça büyüklerin oynıyacağı zevkli bir oyun sabırsızlıkla bekliyorum
görüntü kalitesi ii degil gibi ama metin2 den güzel bi oyuna benziyo
_
__ScorPioN__
⭐ 18y
Üyeliği aldık fakat herhangi bir şifre girme bölümü giremedim oluşturdum üyeliği bundan sonra yapmamız gereken birşey varmı ?
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
görüntü kalitesi ii degil gibi ama metin2 den güzel bi oyuna benziyo
Görüntü kalitesi herşey demek değil.Bkz : knight .Metin 2 ile karşılaştırma yapılamayacak kadar güzel bir oyun 😎
Bir üyelik alıyımda,belki ilerde satılır boş üyelikler 😈
bende 1 üyelik alıyorum ne olur ne olmaz elimizde bulunsun di mi 😜
Bir üyelik alıyımda,belki ilerde satılır boş üyelikler 😈
bende 1 üyelik alıyorum ne olur ne olmaz elimizde bulunsun di mi :P
😈 😜
Sonunda 😄
iğrenç bi oyun metin2 nin yandan yemişi :D
Rezil oldun koskoca forumda.. Oyunun O çocuk oyunuyla hiç bir alakası yok..
Görüntülerden anladığım kadarıyla garip ve değişik bir oyun sezintisi var.
grafikler pek güzel olmasa da denemek lazım =)
taşları topla dediginde birden gülme krizi tuttu 😁
bkz:3 kapak topla 2 litre kola bedava ! xDD
bkz:3 kapak topla 2 litre kola bedava ! xDD
taşları topla dediginde birden gülme krizi tuttu 😁
bkz:3 kapak topla 2 litre kola bedava ! xDD
😆 😆 😆 😆 😆 😁 😁 😈 😈 😆 😆 😆
Mytology'ye benziyor ama online.İlginç .^^
Denemek lazım aslında oynamadan bişey söylemek güç oynaması kolay olsun yeter ama sslere bakınca K.O anımsattı bana .
J
joLLy jaRin
⭐ 17y
Bir üyelik alalım her duruma karşı 😎
oyuna giremiyorum
oyunun clientini nereden indireceğiz 🤔
Log in to write a reply.
Log In