Icerige atla
Extraloob

Müziği bulmaya çalışıyorum

· 5 Yanıt · 1.7K görüntüleme
sarkolata
sarkolata OP ⭐ 17y
#1
Bir reklamda vardı, çok fena kafama takıldı, bulamazsam 💀

5 Yanıt
sarkolata
sarkolata OP ⭐ 17y
#4
Bu mesaj Minotoche rumuzlu uyeden alinti yapildi
https://www.youtube.com/watch?v=V2g7JzSFn_w bu olabilir midomi'den arattırdım bende

Yok malesef değil. O piyanoyu duyunca vermiş rastgele bir klasik müzik 😄

Shazam gibi programlar bulamaz diye aratmadım zaten bilerek, bunu piyanoda abime çaldırdım size anlatabilmek için. Nınınını desem anlamazdınız heralde 😄
Yakında kendimi kesicem 🫡

edit: HASTİR OYMUŞ!!!!!! 4.20de başlıyor benim kısım eyvallah rahatladım 😄

shazam a dinlettim bu çıktı alakası yok ama sevdim şarkıyı 😁
https://www.youtube.com/watch?v=LiRK2gu-KQQ

Sana bir şey demiyorum 😄
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#5
WarnerBross çizgifilm müziği gibi 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: