Biliorm bro baktım sadece bn derdimi anlatmaya çalışıyorum msjları okursan snde anlarsın muck ❤️
Zamanında bende çok istedim Okan abi bilir . 😜
Daha zamanın var yolunda kararlı gitmeye bak dedi ve öyle de yaptım .
Şuanda OldSchool, Sözlük Yazarı ve D.Moderatör ünvanlarım var .
Bunları rütbe almadan yaptım, sende rütbesiz olarak çalışmalarına devam etmelisin .
Bu forumda herkez önemlidir, rütbenin olması onun bir sorumluluk altında olduğunu gösterir sadece . 👍
İşde bnde bunu istiyorum sorumluluk altında olmak böyle olunca hiçde öyle hissedmiyorum sorun bu :S
