Icerige atla
Extraloob

Mütevazi Bir İstek :P Adminler

· 32 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
sweetCHIEF
sweetCHIEF OP ⭐ 17y
#21
Biliorm bro baktım sadece bn derdimi anlatmaya çalışıyorum msjları okursan snde anlarsın muck ❤️

Zamanında bende çok istedim Okan abi bilir . 😜
Daha zamanın var yolunda kararlı gitmeye bak dedi ve öyle de yaptım .
Şuanda OldSchool, Sözlük Yazarı ve D.Moderatör ünvanlarım var .
Bunları rütbe almadan yaptım, sende rütbesiz olarak çalışmalarına devam etmelisin .
Bu forumda herkez önemlidir, rütbenin olması onun bir sorumluluk altında olduğunu gösterir sadece . 👍

İşde bnde bunu istiyorum sorumluluk altında olmak böyle olunca hiçde öyle hissedmiyorum sorun bu :S
O
#22
Biliorm bro baktım sadece bn derdimi anlatmaya çalışıyorum msjları okursan snde anlarsın muck ❤️

Zamanında bende çok istedim Okan abi bilir . 😜
Daha zamanın var yolunda kararlı gitmeye bak dedi ve öyle de yaptım .
Şuanda OldSchool, Sözlük Yazarı ve D.Moderatör ünvanlarım var .
Bunları rütbe almadan yaptım, sende rütbesiz olarak çalışmalarına devam etmelisin .
Bu forumda herkez önemlidir, rütbenin olması onun bir sorumluluk altında olduğunu gösterir sadece . 👍

İşde bnde bunu istiyorum sorumluluk altında olmak böyle olunca hiçde öyle hissedmiyorum sorun bu :S

D.modluk başvurusu gönder o zaman 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#23
Sadece 200 postum ve 1 senem eksik ama bn EXL de 2 senedir warım sizden rica ediyorum topicler için uqrasmak istiyorum.EVET veya HAYIR derseniz iyi olur .

Amma kasmışsınız. Topic linki vermeler falan. Arkadaşın kriterleri tutmuyor. Bu yüzden "Hayır". Eski üyeliğin ile ne yaptığın ilgilendirmiyor beni. Bu üyeliğin 1 seneyi geçmiş mi ? Hayır. O zaman old school rütbesini alamazsın. 🍺
[F New]Solo Gitarist
sweetCHIEF
sweetCHIEF OP ⭐ 17y
#24
tmm eywallah olsun ynede bn yptıqım seylere dewm edicem nsl olsa ilginize saolun.Ne kadar bni anlayamamış olsanzda.
.NET
.NET ⭐ 19y
#25
tmm eywallah olsun ynede bn yptıqım seylere dewm edicem nsl olsa ilginize saolun.Ne kadar bni anlayamamış olsanzda.

Bak dostum. Eğer dediğin gibi eski üyeliğe bakılıp oldschool rütbesi verilseydi ben o zaman imdi bu üyelikten çıkış yapıp yeni bir üyelik alayım. Onu oldschoola sokayım ? Sence bu ne kadar mantıklı ?
[F New]Solo Gitarist
sweetCHIEF
sweetCHIEF OP ⭐ 17y
#26
tmm eywallah olsun ynede bn yptıqım seylere dewm edicem nsl olsa ilginize saolun.Ne kadar bni anlayamamış olsanzda.

Bak dostum. Eğer dediğin gibi eski üyeliğe bakılıp oldschool rütbesi verilseydi ben o zaman imdi bu üyelikten çıkış yapıp yeni bir üyelik alayım. Onu oldschoola sokayım ? Sence bu ne kadar mantıklı ?

Mantıklı değil biliyorum ama bn sadece EXL için birşeyler ypmak istiyorum sorumluluk almak istiyorum bunu anlamak içinde küçük bir rütbe istedim olmadı ynede dewam edicem olay bu ypıcak bişi yok. 👍
B
Beatraax ⭐ 19y
#27
tmm eywallah olsun ynede bn yptıqım seylere dewm edicem nsl olsa ilginize saolun.Ne kadar bni anlayamamış olsanzda.

Bak dostum. Eğer dediğin gibi eski üyeliğe bakılıp oldschool rütbesi verilseydi ben o zaman imdi bu üyelikten çıkış yapıp yeni bir üyelik alayım. Onu oldschoola sokayım ? Sence bu ne kadar mantıklı ?

- Ki OldSchool adı üstünde Old 😁
sweetCHIEF
sweetCHIEF OP ⭐ 17y
#28
tmm eywallah olsun ynede bn yptıqım seylere dewm edicem nsl olsa ilginize saolun.Ne kadar bni anlayamamış olsanzda.

Bak dostum. Eğer dediğin gibi eski üyeliğe bakılıp oldschool rütbesi verilseydi ben o zaman imdi bu üyelikten çıkış yapıp yeni bir üyelik alayım. Onu oldschoola sokayım ? Sence bu ne kadar mantıklı ?

- Ki OldSchool adı üstünde Old 😁

GEnçscholl yazın ozaman 😆 şaka ☕
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#29
Sadece 200 postum ve 1 senem eksik ama bn EXL de 2 senedir warım sizden rica ediyorum topicler için uqrasmak istiyorum.EVET veya HAYIR derseniz iyi olur .


Zaten iki şey istiyoruz o ikiside eksik 😆
sweetCHIEF
sweetCHIEF OP ⭐ 17y
#30
Sadece 200 postum ve 1 senem eksik ama bn EXL de 2 senedir warım sizden rica ediyorum topicler için uqrasmak istiyorum.EVET veya HAYIR derseniz iyi olur .


Zaten iki şey istiyoruz o ikiside eksik 😆

Saygınlığım var ama tanınmış kişiyim tmm ya sallayn bn yne ps User devam gbi görünüyo. 😆
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
İmkansızmı diyorsunuz.? 🙄

İmkansız değil oluru var ancak daha zamanın var,saygıyı elden bırakma.



daha çok var.
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#32
@SweeTChieF

Kayıt: 24 Tem 2009 14:37

sence dediğin matıklımı 24 temmuzda üye olmuşsun extra'nın da dediği gibi daha çok var.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: