@Maxima
Haddini bilde konusursan çok sevinirim.Sen bu forumda kimi adam gibi tanıyorsunda yorum yapıyorsun.Dediklerinde sankı tüm forum böyleymiş havası var.Atatürk'le ilgili ne zaman birşey okursam ona olan saygım bir basamak daha artar.Tanımasamda bu Dünya'da babam kadar saygı duyduğum bir önderdir.Böle ulu bir önderi,dandik bir oyunla kıyaslayamazsın bile!
Bil bakalım hangimiz daha çok seviyor ulu önderi . 61 kere görüntülenen konuya 19 mesaj gelmiş , çok ilgi görüyor demekki . birde bot bölümüne bak . benim demek istediğim şeyi hala anlamış değilsiniz ve saçma sapan yorumlarınızı yapıyorsunuz .