Icerige atla
Extraloob

[ Mustafa Kemal Atatürk Mutlaka İzleyin ]

· 27 Replies · 1.8K views · Page 2 / 2
Replies
M
Midbroke ⭐ 18y
#21
@Maxima

Haddini bilde konusursan çok sevinirim.Sen bu forumda kimi adam gibi tanıyorsunda yorum yapıyorsun.Dediklerinde sankı tüm forum böyleymiş havası var.Atatürk'le ilgili ne zaman birşey okursam ona olan saygım bir basamak daha artar.Tanımasamda bu Dünya'da babam kadar saygı duyduğum bir önderdir.Böle ulu bir önderi,dandik bir oyunla kıyaslayamazsın bile!


Bil bakalım hangimiz daha çok seviyor ulu önderi . 61 kere görüntülenen konuya 19 mesaj gelmiş , çok ilgi görüyor demekki . birde bot bölümüne bak . benim demek istediğim şeyi hala anlamış değilsiniz ve saçma sapan yorumlarınızı yapıyorsunuz .
C
#22
Çok güzel yapmışlar 😎
T
Torquel ⭐ 19y
#23
@Maxima

Haddini bilde konusursan çok sevinirim.Sen bu forumda kimi adam gibi tanıyorsunda yorum yapıyorsun.Dediklerinde sankı tüm forum böyleymiş havası var.Atatürk'le ilgili ne zaman birşey okursam ona olan saygım bir basamak daha artar.Tanımasamda bu Dünya'da babam kadar saygı duyduğum bir önderdir.Böle ulu bir önderi,dandik bir oyunla kıyaslayamazsın bile!


Bil bakalım hangimiz daha çok seviyor ulu önderi . 61 kere görüntülenen konuya 19 mesaj gelmiş , çok ilgi görüyor demekki . birde bot bölümüne bak . benim demek istediğim şeyi hala anlamış değilsiniz ve saçma sapan yorumlarınızı yapıyorsunuz .


Dediklerimi anlamıyorsun galiba.Sen burdakı insanların hangisini tanıyorsun??Kimle bir sohbet ettin.

Botla ilgili bir konuyla,Atatürkle ilgili bir konuyu karşılaştırmam bile.
M
Midbroke ⭐ 18y
#24
@Maxima

Haddini bilde konusursan çok sevinirim.Sen bu forumda kimi adam gibi tanıyorsunda yorum yapıyorsun.Dediklerinde sankı tüm forum böyleymiş havası var.Atatürk'le ilgili ne zaman birşey okursam ona olan saygım bir basamak daha artar.Tanımasamda bu Dünya'da babam kadar saygı duyduğum bir önderdir.Böle ulu bir önderi,dandik bir oyunla kıyaslayamazsın bile!


Bil bakalım hangimiz daha çok seviyor ulu önderi . 61 kere görüntülenen konuya 19 mesaj gelmiş , çok ilgi görüyor demekki . birde bot bölümüne bak . benim demek istediğim şeyi hala anlamış değilsiniz ve saçma sapan yorumlarınızı yapıyorsunuz .


Dediklerimi anlamıyorsun galiba.Sen burdakı insanların hangisini tanıyorsun??Kimle bir sohbet ettin.

Botla ilgili bir konuyla,Atatürkle ilgili bir konuyu karşılaştırmam bile.


Tamam kapa konuyu , ben haksızım bitti nokta .
S
#25
Arkadaşlar Böyle Bir Önderimiz Oldu Diye Sevinip Gururlanıcakken Siz Kavga Çıkarmışsınız.
Ne Mutlu Size...
M
Midbroke ⭐ 18y
#26
Arkadaşlar Böyle Bir Önderimiz Oldu Diye Sevinip Gururlanıcakken Siz Kavga Çıkarmışsınız.
Ne Mutlu Size...


konu kapanmıştır ben herkesin ortasında özür diliyorum kalbini kırdığım kişilerden onlardan özür dilesinler barışalım . 😁 şaka şaka nokta . 🎅
4
4eweRSro ⭐ 18y
#27
Çok sağol. Çok güzel bir paylaşım olmuş.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: