
Murat Dalkılıç - Neyleyim İstanbul'u (Akustik)
· 2 Replies · 2.1K views 0 reading

2 Replies
Murat Dalkılıç konserine gitmiştim bir kez, konser performansı gerçekten iyi. Keza akustik de öyle.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Special thx to FlexiLog in to write a reply.
Log In