Icerige atla
Extraloob

Multi,Zoom,Swear.Minimize,Weather Kontrol,Uniq Alarm Loader

· 19 Yanıt · 1.9K görüntüleme
K
kerpeli OP ⭐ 19y
#1
Çok gelişmiş loader.. sro_cliente aşağıda verilmiş özellikleri kazandırır. çok kullanışlı çok süper ötesi bir loader..

Link:
http://rapidshare.com/files/91331278/Lo ... 6.rar.html

Loaderle çalışan orijinal sro_client..
Link: http://rapidshare.com/files/93202803/sr ... t.rar.html

İndirdiğiniz rar dosyasını açın.. çıkan dosyaları kopyala yapıştır yöntemi ile silroad klasörüne atın. Loader.exe tıkladığınızda direct olarak sro_client çalışacaktır.. oyun içerisinde chat bölümüne /help yazdığınızda hangi komutla neler yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz.. örneğin: " /snow " komutunu yazdığınızda kar yağdırabilir " /sun " komutunu yazdığınızda güneş açtırabilirsiniz.. özellikleri aşağıda verilmiş olup ingilizcesi zayıf olanlar biraz ders çalışsınlar.. Very Happy .. iyi günlerde kullanın.. (Bot değildir.)
Tarama Sonuçları: http://www.virustotal.com/tr/analisis/e ... 8bff46d5b0

1-Muliclient.
2-Auto relogin (please wait about 12 seconds after message "Failed to connect to server").
3-Nude patch.
4-Infinity zoom.
5-Disable swear filter.
6-Minimize in taskbar (low memory mode) /min
7-Mini-mode (1/6 screen size) /mini Full Ekran İçin: /full
8-Windowed mode. /wind Full Ekran İçin: /full
9-Toggles hiding players and monsters. (Holding 'v' key). /v
10-Toggles showing loot on ground. (Holding 'z' key). /z
11-Weather control. /sun /snow /rain
12-Auto-rise mastery.
13-Auto-accept resurrection.
14-Auto-accept invite to party
15-Auto-distribution of status points.
16-Alarm on private message.
17-Alarm on unique monster.
18-Alarm on a bargain start.
19-Unique monster log.
20-Block messages (All, Whisper, Party, Guild, Union, Global)
21-Character info window.
22-Emergency Exit (Acil Çıkış) /exit

Revbot kullananlar için:
mediapatcher la ip düzenlemesine gerek kalmıyor..
Masa üstüne "Loader.exe" nin kısayolunu yapın. kısa yola sağ tıklayıp özelliklerini tıklayın..
Hedef Yoluna= "....\silkroad\loader.exe" /cfg yazın ve tamam tıklayın.
Revbot için Nuconnector ve Agbot çalıştırdıktan sonra kısayolu çalıştırdığınızda karşınıza config şekli çıkacaktır.. "Direct ip:127.0.0.1" yazan kısmı işaretleyin ve istediğiniz dili seçin (English-Russian) ve lunch diyip çalıştırın..
19 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
teşekkür ederiz paylaşım için mucX
K
kerpeli OP ⭐ 19y
#3

teşekkür ederiz paylaşım için mucX

önemli değil. güle güle kullansın arkadaşlar..
D
DeSwa ⭐ 19y
#4
viewtopic.php?f=53&t=34151

nefret ediyorum bunu yazmaktan ama ne yapayim Razz
K
kerpeli OP ⭐ 19y
#5

viewtopic.php?f=53&t=34151

nefret ediyorum bunu yazmaktan ama ne yapayim Razz

bende sizi anlamakta güçlük çekiyorum.. çünkü bu yeni versiyonu..
D
DeSwa ⭐ 19y
#6
gercekmi ya ordaki milattan önceki versiyonumu
F
fox89hakan ⭐ 19y
#7

gercekmi ya ordaki milattan önceki versiyonumu

sende haklısın ama mılata kaldı senın kı yenı bu balock mulock var ark dasındedgı gıbı senınkını guncelle Very Happy
D
DeSwa ⭐ 19y
#8
ya sabah sabah siparismisiniz orda versiyonu yaziyor bakmadan sallamayin be
C
#9
thxxxx
C
#10
çalışmadı denedimde olmadı Crying or Very sad
O
oprax ⭐ 19y
#11
Abi süpersin saol paylaşım için extrabeer
_
#12
süper saol extraokk
K
kerpeli OP ⭐ 19y
#13

çalışmadı denedimde olmadı Crying or Very sad

ilk mesajda yazılanları tam olarak yaptıktan sonra birde orijinal clientle kullandıktan sonra çalışısması gerekir.
:?!!!
K
kerpeli OP ⭐ 19y
#14
en güzel tarafı revbota girerken kolaylık sağlaması.. mediapatcher tarihe karışıyor..
C
Creepy ⭐ 19y
#15
cannat bilmemne hatası alıorm resim yemekten sonra gelio Mr. Green Mr. Green
C
ciko1984 ⭐ 19y
#16

12-Auto-rise mastery.

Question bu nedir ya :S
K
kerpeli OP ⭐ 19y
#17


12-Auto-rise mastery.

Question bu nedir ya :S

??
R
#18



12-Auto-rise mastery.

Question bu nedir ya :S

bir çeşit GM modu


Mr. Green

arkadaşım bu özellik gece çar bottayken level atlayınca mastery ni arttırıyor böylece farm olmuyor kasma hızın düşmüyor Wink
M
Macro ⭐ 19y
#19



12-Auto-rise mastery.

Question bu nedir ya :S

bir çeşit GM modu


sanki bi jet hayır bi lokomotif yo bu bi Gm modu Very Happy


kardeşim o lvl i artıyor budranın dediği gibi bi de bunun stat pointleri vereni vardı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: