Asil charıma botla plvl chara da multi ile giriyorum.Şidmiye kadar bi sorun yoktu demin başladı.RunTime errror veriyor hata klasörü ise Sro_Client.Jayson a ait 1,55 sürüm kullanıyorum.Yardımcı olabiliecek var mı ar4kadaşlar ?
Multiclientte Runtime error alıyorum
· 1 Yanıt · 862 görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap