Icerige atla
Extraloob

MultiClient Yardım Lütfen.

· 7 Yanıt · 1.6K görüntüleme
_
_aLy_ OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar çift char işi deli etti beni kafayı yemek üzereyim bi yardım edin lütfen;
İlk bota koycağım chara giriyorum, 2. charıma girince ilk chardaki Auto gidiyor
İlk noob chara giriyorum, 2. olarak bota koycağım charıma girince Home a basıyorum bot gelmiyor.

Nedir bunun çözümü?
7 Yanıt
S
sparoww ⭐ 19y
#2

Arkadaşlar çift char işi deli etti beni kafayı yemek üzereyim bi yardım edin lütfen;
İlk bota koycağım chara giriyorum, 2. charıma girince ilk chardaki Auto gidiyor
İlk noob chara giriyorum, 2. olarak bota koycağım charıma girince Home a basıyorum bot gelmiyor.

Nedir bunun çözümü?


nasıl yap biliyormusun ilk baş bota kur charı .. Daha loader dosyası var 1.43 onu indir silkroad klasörüne at sonra loadera tıkla clienti göster ve öle aç biri bot olur digeri stall charı ..
_
_aLy_ OP ⭐ 19y
#3


Arkadaşlar çift char işi deli etti beni kafayı yemek üzereyim bi yardım edin lütfen;
İlk bota koycağım chara giriyorum, 2. charıma girince ilk chardaki Auto gidiyor
İlk noob chara giriyorum, 2. olarak bota koycağım charıma girince Home a basıyorum bot gelmiyor.

Nedir bunun çözümü?


nasıl yap biliyormusun ilk baş bota kur charı .. Daha loader dosyası var 1.43 onu indir silkroad klasörüne at sonra loadera tıkla clienti göster ve öle aç biri bot olur digeri stall charı ..

2 .char girince ilk chardaki botta auto gidio dedim ya
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
Pek Fazla Bilgim Yok Ama Bu Konuda Anlatılmış ;

viewtopic.php?f=53&t=44944
_
_aLy_ OP ⭐ 19y
#5

Pek Fazla Bilgim Yok Ama Bu Konuda Anlatılmış ;

viewtopic.php?f=53&t=44944

Saol ama o arkadaşta aynı sorunu yaşıyomuş 2-3 kez deniyince oluyo demiş, ben sabahtır deniyorum bıktım artık
S
sparoww ⭐ 19y
#6
yaf aynı yöntemle ben kullanıorum hiç kaybolmuyor !!
M
mavialize ⭐ 19y
#7
ilk başta kasacağın veya stall kuracağın charı açacaksın(Loader ile). Açtığın chara return çektirmeden öyle bırakacaksın. Ardından normal bir şekilde botu açıp start dedikten sonra loader ile yeni bir client çalıştıracaksın.
Bazen gelmeyebiliyor bot ayarları gelmezse bot açacağın charı kapatıp tekrar açacaksın aynı şekilde.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: