Icerige atla
Extraloob

Multiclient Konusu

· 8 Yanıt · 1.2K görüntüleme
F
fbli69 OP ⭐ 19y
#1
DeSWa nın multiclient konusu bendemi görünmüyor yok mu oldu :S
8 Yanıt
S
#2
aynı şeyi tam bende sorcaktım. arama yaptım yok göremedim bi türlü Rolling Eyes
Question Question Question Question
_
#3
tamda ihtiyacım var ken bulamıyorum Sad
C
CasH_87 ⭐ 19y
#4
bndede Yoq :S
S
scruos ⭐ 19y
#5
DeSwa nin programlari baska elemanlarin editleyip kendileri yapmis gibi göstermemesi için kaldirildi.
F
fbli69 OP ⭐ 19y
#6
hmm oke saol o zmn
P
Prada ⭐ 19y
#7

DeSwa nin programlari baska elemanlarin editleyip kendileri yapmis gibi göstermemesi için kaldirildi.


DeSwa siteden süresiz banlandığı için olmasın o ??
S
scruos ⭐ 19y
#8
isteyen istedigi gibi algilar mühimmati yok.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: