Icerige atla
Extraloob

multiclient

· 9 Replies · 1.4K views
R
RoBoCoP OP ⭐ 19y
#1
multiclient varmı yokmu şimdi biriniz var dionuz biriniz yok kesin bi yanıt pls
9 Replies
O
oOKingOo ⭐ 19y
#2
var
L
LibLibi ⭐ 19y
#3

var

nasiL var ?
A
altanyunus ⭐ 19y
#4
sitede var ama ne kadar güvenli bilmiyorum x33 denen seyi kaspersky a taratınca daha kurmadan virüs olarak tanıyor açıkcası herkesin emeğina saygılıyız ama herkesin ortak bir konuda güvenliğine inandığı mechul.
O
oOKingOo ⭐ 19y
#5
evt x33 ün multiclient i var ama hala calışıomu bilmiom
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#6
0x33 ün multi clienti calısıyor

virüslüde değill Twisted Evil
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
R
RoBoCoP OP ⭐ 19y
#7
tbotla çalışıyormu?
P
pfffffff ⭐ 19y
#8
bu konunun yeri burası değil...
R
RoBoCoP OP ⭐ 19y
#9
taşımayı bilmiyorum da tbotta çalışıyormu?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: