acaba iyi amaçlımı kötü amaçlımı anlayamadım ::)
muhammet ismi neden yasaklamış joymax sizce ?
· 13 Replies · 1.3K views 0 reading
13 Replies
Kötü Amaçlı İnsanların Bu İsmi Kötüleyip Küfür Etmemesi İçin Kuran ve Allah da bunların içinde ☕
bende böyle tahmin etmiştim . tabi en çok bizden kazanıyo bu gevurlar 😄
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Kötü Amaçlı İnsanların Bu İsmi Kötüleyip Küfür Etmemesi İçin Kuran ve Allah da bunların içinde ☕
iyi amaclı olarak müslüman insanların manevi degerlerini düsünerek böyle yaptıklarını düsünüyorum
benim adım da muhammed oyunda kendi adımı bile yazamıyo olmak çok kötü birşey 🙄
C
CaRPe DieM
⭐ 17y
ne kadar iyimsersiniz:D
Christopher da yazılmıyor sanırım
A
altanyunus
⭐ 19y
ben allah yaziyorum 😄 sorun yok L yerine I yaz 😄 bumu sorun görüntü ayni 😄
Kötü Amaçlı İnsanların Bu İsmi Kötüleyip Küfür Etmemesi İçin Kuran ve Allah da bunların içinde ☕
sanırım iyi amaçlı diyicektin 😘
Ps : adım muhammed ve biri ismimi sorduğunda söyleyemiyorum .
ALLAH razı olsun bile yazamıyoruz yav.
ya hep küfür edio yabancılar ondan
Kötü Amaçlı İnsanların Bu İsmi Kötüleyip Küfür Etmemesi İçin Kuran ve Allah da bunların içinde ☕
sanırım iyi amaçlı diyicektin 😘
Ps : adım muhammed ve biri ismimi sorduğunda söyleyemiyorum .
ALLAH razı olsun bile yazamıyoruz yav.
hyr cümle doğru
iyi niyetli insanlar neden Allah'a küfür etsin.
Log in to write a reply.
Log In