Sen oyuna Game CAM ile mi giriyosun? Öyle ise onu kapat. Sorun çözülmessse bilgisayarından komple sil Game Cam'i. illaki game cam kullanacam diyorsan yeniden kur.
Sen oyuna Game CAM ile mi giriyosun? Öyle ise onu kapat. Sorun çözülmessse bilgisayarından komple sil Game Cam'i. illaki game cam kullanacam diyorsan yeniden kur.
kaç defa sildim yükledim oyunda olmasamda aynı hatayı veriyor fark etmiyor hatta msnden arkadaşa yolladım sonra arşiv olarak bana yollatırdım oda çalısmadı yane .dll de sorun var galiba
Program ekle kaldırdan kaldır bu gamecam programını 1. olarak - 2. olarak Gamecam adına birşey kalması programfiles'de. 3. olarak bana görev yöneticisinin tam resmini at. Bu hatayı aldığın an. Okey demeden