Icerige atla
Extraloob

Msn'de kız ayarlama taktikleri için bilgi

· 32 Yanıt · 2.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
drotalion ⭐ 19y
#21
harbiden aynısını bende sordum kendime. xD
M
Morwena ⭐ 19y
#22
Siz 2 deneme mod burda tartışıyorsunuz yapmayın allah aşkına beyler 😲
D
drotalion ⭐ 19y
#23
Ben sustum ben yokum artık burada 😉
B
#24
edit by Morwena
B
#25
tmm ya bende susuyorum tmm
M
Morwena ⭐ 19y
#26
Beyler tartışma sonlansın aranızda halledin sakince güzellikle böyle konularda da tartışma çıkartıyorsunuz ya helal olsun ...
Ben editliyorum tartışmalarınızı bir daha olmasın beyler lütfen .
M
Morwena ⭐ 19y
#27
Topic kaldığı yerden devam >>>
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#28
benim yazılım pekı iyi değildir 😊 sözelde daha iyiyim...msn de aklıma yazıcak şey gelmiyor ama karşıma geçerse aklını alırım 😉
M
Morwena ⭐ 19y
#29
ehauahau özel İlker 😈 😁
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#30
neyse edıt yapim biraz açık konuştum galiba 😁
A
Audrey ⭐ 19y
#31
[quot="batuknight"]
Merak ettim ya msnde sevgilin olunca ne oluyor ama çözmeye basladım dün kıza hiç selam yazmadım neden selam vermiyon dedi işim var dedim iş benden daha mı çok önemli dedi evet dedim acayip laflar söyledi yanlız sunu unutma dedim bu kalp senin için atıyor kız sulanmaya basladı 😁 😈

Cok kabasın yakında bırakırsa seni görürsün ben yaptım o hatayı bir kere...!

Kızlar salak yaratıklardır.İlerden bakarsın bu kız gibi sevgilim olsun 100m borcum olsun.Kızın yanına gittinmi kısa sürede soğursun hiç bi kız ayralanamıcak değildir zengin olmasın yeter.

forumda kızlarında olduğunu unutmayalım ❗
bncede :evil:


şapşal kendini einstaine sanıyo galiba
S
sfr ⭐ 19y
#32
Merak ettim ya msnde sevgilin olunca ne oluyor ama çözmeye basladım dün kıza hiç selam yazmadım neden selam vermiyon dedi işim var dedim iş benden daha mı çok önemli dedi evet dedim acayip laflar söyledi yanlız sunu unutma dedim bu kalp senin için atıyor kız sulanmaya basladı 😁 😈


😈 😈 👍

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: