Icerige atla
Extraloob

Msn'de En Fazla Kaç Kişi Var

· 110 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
B
beyazkurt ⭐ 19y
#62
çevrimiçi olan olsa koycamda kusura bakmayın koyamıyorum Sad
N
Nebula ⭐ 19y
#63

cevrimiçi 254kişi
çevrimdısı 1547kişi

Rolling Eyes




Mr. Green bilgisayarın gayet iyi o zaman.Benim eski pcde msn cok geç açılıodu Mr. Green Sende cok cok fazla
R
Rix!> ⭐ 18y
#64
- Resim Silinmiş.
R
Rix!> ⭐ 18y
#65
Bide [email protected] Var 100Kontere Calısıo Ama Very Happy Razz
X
xfire ⭐ 19y
#66
kuzenin msn e war 900+ kişi
M
mert5100 ⭐ 19y
#67
Geçen sene 738 di ama bu sene kaç bilmiyorum 1 senedir açmıyom Mr. Green
X
X-Hacker ⭐ 18y
#68

benım msn kişi sayısı bukadar ve cevrimdışı olan silinir :?!
- Resim Silinmiş.



fake :D

Ne Fake si la tabi insan kaldıramadıgı için fake diyor :?!
R
Romeo_ ⭐ 19y
#69
Bencede Fake 699 Ne demek......
J
#70
buda benim msn :))
- Resim Silinmiş.
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#71
bnden bu kdr wala xD - Resim Silinmiş.
I
#72
MSN 'de bulunan 249 kişinin;
8'i çevrimiçi,
9'u meşgul,
3'ü dışarda,
1'i hemen dönecek,
Toplam; 8+9+3+1 = 21

Geri kalanı çevrim dışı 😊 .
B
bannedddd ⭐ 19y
#73

benım msn kişi sayısı bukadar ve cevrimdışı olan silinir :?!
- Resim Silinmiş.



fake :D

Ne Fake si la tabi insan kaldıramadıgı için fake diyor :?!

Fake olduğu (699)'dan belli oluyor zaten. Bir de msn'in kişi sayısında limiti var. 699 çevrimiçi oluyorsa, 1000 kişide çevrim dışı olur (belki de daha fazla). Ama bu kadar kişi ekleyemiyorsun bile.. 😉
T
TitusPullo ⭐ 19y
#74
- Resim Silinmiş.
A
addIcFb ⭐ 19y
#75
118 kişi var 16 çevrim içi 1 hareketli
B
#76
- Resim Silinmiş.
B
#77
- Resim Silinmiş.
O
#78
vaşşş 😄
O
#79
- Resim Silinmiş.
Eziklik byle bir şey olsa gerek :?!!
O
#80
Botu saymayın sinirli olduğum zmn basıyorum küfürü 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: