Msn'de En Fazla Kaç Kişi Var
· 110 Yanıt · 12K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
çevrimiçi olan olsa koycamda kusura bakmayın koyamıyorum Sad
cevrimiçi 254kişi
çevrimdısı 1547kişi
Rolling Eyes
Mr. Green bilgisayarın gayet iyi o zaman.Benim eski pcde msn cok geç açılıodu Mr. Green Sende cok cok fazla
- Resim Silinmiş.
Bide [email protected] Var 100Kontere Calısıo Ama Very Happy Razz
kuzenin msn e war 900+ kişi
Geçen sene 738 di ama bu sene kaç bilmiyorum 1 senedir açmıyom Mr. Green
benım msn kişi sayısı bukadar ve cevrimdışı olan silinir :?!
- Resim Silinmiş.
fake :D
Ne Fake si la tabi insan kaldıramadıgı için fake diyor :?!
Bencede Fake 699 Ne demek......
J
JeanJacques
⭐ 18y
buda benim msn :))
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
bnden bu kdr wala xD - Resim Silinmiş.
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
MSN 'de bulunan 249 kişinin;
8'i çevrimiçi,
9'u meşgul,
3'ü dışarda,
1'i hemen dönecek,
Toplam; 8+9+3+1 = 21
Geri kalanı çevrim dışı 😊 .
8'i çevrimiçi,
9'u meşgul,
3'ü dışarda,
1'i hemen dönecek,
Toplam; 8+9+3+1 = 21
Geri kalanı çevrim dışı 😊 .
benım msn kişi sayısı bukadar ve cevrimdışı olan silinir :?!
- Resim Silinmiş.
fake :D
Ne Fake si la tabi insan kaldıramadıgı için fake diyor :?!
Fake olduğu (699)'dan belli oluyor zaten. Bir de msn'in kişi sayısında limiti var. 699 çevrimiçi oluyorsa, 1000 kişide çevrim dışı olur (belki de daha fazla). Ama bu kadar kişi ekleyemiyorsun bile.. 😉
T
TitusPullo
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
118 kişi var 16 çevrim içi 1 hareketli
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
O
OneEyedJack
⭐ 19y
vaşşş 😄
O
OneEyedJack
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
Eziklik byle bir şey olsa gerek :?!!
Eziklik byle bir şey olsa gerek :?!!
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Botu saymayın sinirli olduğum zmn basıyorum küfürü 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap