Icerige atla
Extraloob

Msn üzerinden sro oynadınız mı ? :mrgrn:

· 17 Replies · 1.1K views
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#1
- Resim Silinmiş.

Zuahaha 😁 Ben burdan istediğim skilli vurduruyorum 😈 😁
Lv:87 Glavier
Server:Olympus
17 Replies
S
#2
hey allam yaaa akşam akşam içdiniz mi xD
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#3
hey allam yaaa akşam akşam içdiniz mi xD

ice-tea içince hayal gücümün zirvelerini zorluyorum 🍺
S
Streetwise ⭐ 19y
#4
Doktor bu ne?
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#5
Doktor bu ne?

Silkroad 😁 Ne bilim ilginç geldi koyim dedim 😐
S
#6
Doktor bu ne?

doktorun ..... 😁 😁 😁
hey allam yaaa akşam akşam içdiniz mi xD

ice-tea içince hayal gücümün zirvelerini zorluyorum 🍺

ice-tea ile kafa buluolar adamlara bak size kutu-cola bilem yasak xD
S
Streetwise ⭐ 19y
#7
Doktor bu ne?

Silkroad 😁 Ne bilim ilginç geldi koyim dedim :|

Doktor ne kattın bunun içine sen?
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#8
Doktor bu ne?

Silkroad 😁 Ne bilim ilginç geldi koyim dedim :|

Doktor ne kattın bunun içine sen?

ice-tea soruyosan bişe katmadım. no alchol 4ever.

Valla ilk defa webcamdan sro kastıran biri olarak ilgincime gitti koyim dedim 😁
H
#9
Gercekten cok ılgınc ve guzel olmus kafa baya saglam olmus herhalde 😄 😄
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆
S
Streetwise ⭐ 19y
#10

Silkroad 😁 Ne bilim ilginç geldi koyim dedim :|

Doktor ne kattın bunun içine sen?

ice-tea soruyosan bişe katmadım. no alchol 4ever.

Valla ilk defa webcamdan sro kastıran biri olarak ilgincime gitti koyim dedim 😁

Doktor harbicim güzel bir ürün olmuş,koptum ya teşekürler paylaşım için 😆 😁
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#11
Gercekten cok ılgınc ve guzel olmus kafa baya saglam olmus herhalde 😄 😄
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆

04JamesRoot ben^^ Unuttun galiba 🙄 KRALLLLLLLLLLLLL diye bi char vardı sende hatta ^^ James'i satalı 10 yıl oldu 😁 şimdi gaia yı bekliyorum ☕
H
#12
Gercekten cok ılgınc ve guzel olmus kafa baya saglam olmus herhalde 😄 😄
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆

04JamesRoot ben^^ Unuttun galiba 🙄 KRALLLLLLLLLLLLL diye bi char vardı sende hatta ^^ James'i satalı 10 yıl oldu 😁 şimdi gaia yı bekliyorum ☕


Hyr KRALLLLLLLL Benim degıldı Bende KraL_KsK Vardı Onu satıp Heraya gecmistim ben Ordada 2Char yapıp sattım Sımdı MrSuperior Var onunda alıcısı cıktı satılsın sıLk alıp Gaia gecıcem bende gene kufurlesır sora barısırız hehe saka saka ne gunlerdi yaw 😆 😁
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#13
Gercekten cok ılgınc ve guzel olmus kafa baya saglam olmus herhalde 😄 😄
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆

04JamesRoot ben^^ Unuttun galiba 🙄 KRALLLLLLLLLLLLL diye bi char vardı sende hatta ^^ James'i satalı 10 yıl oldu 😁 şimdi gaia yı bekliyorum ☕


Hyr KRALLLLLLLL Benim degıldı Bende KraL_KsK Vardı Onu satıp Heraya gecmistim ben Ordada 2Char yapıp sattım Sımdı MrSuperior Var onunda alıcısı cıktı satılsın sıLk alıp Gaia gecıcem bende gene kufurlesır sora barısırız hehe saka saka ne gunlerdi yaw 😆 😁

Muahdhaha 😈 😁 KRALL sende değildi pardon ya 😁 O beni gıcık eden başka bi kraldı 😈 😁 😜
H
#14
Ben seni gıcık etmıyodumkı pvpde sureklı bırbırımızı yere ındırıp duruyoduk 😁 😁
O
#15
Lady bekle nooby Rufless soğanlı almaya gitti gelir şinciklerde. 😜
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#16
Lady bekle nooby Rufless soğanlı almaya gitti gelir şinciklerde. :P

Çoktan geldim seni gece kuşlarına alalım .. 😁

Ben seni gıcık etmıyodumkı pvpde sureklı bırbırımızı yere ındırıp duruyoduk 😁 😁

Gaiada yapmıca mı kim söyledi ? 😁 🍺
H
#17
Du gece kuslarına gelem bende bayadır sro oynamıyom sıkıldım sıtede takılıp duruyorum 🍺

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: