- Resim Silinmiş.
Zuahaha 😁 Ben burdan istediğim skilli vurduruyorum 😈 😁
Lv:87 Glavier
Server:Olympus
Msn üzerinden sro oynadınız mı ? :mrgrn:
· 17 Replies · 1.1K views 0 reading
17 Replies
S
StickControl
⭐ 19y
hey allam yaaa akşam akşam içdiniz mi xD
hey allam yaaa akşam akşam içdiniz mi xD
ice-tea içince hayal gücümün zirvelerini zorluyorum 🍺
S
Streetwise
⭐ 19y
Doktor bu ne?
Doktor bu ne?
Silkroad 😁 Ne bilim ilginç geldi koyim dedim 😐
S
StickControl
⭐ 19y
Doktor bu ne?
doktorun ..... 😁 😁 😁
hey allam yaaa akşam akşam içdiniz mi xD
ice-tea içince hayal gücümün zirvelerini zorluyorum 🍺
ice-tea ile kafa buluolar adamlara bak size kutu-cola bilem yasak xD
S
Streetwise
⭐ 19y
Doktor bu ne?
Silkroad 😁 Ne bilim ilginç geldi koyim dedim :|
Doktor ne kattın bunun içine sen?
Doktor bu ne?
Silkroad 😁 Ne bilim ilginç geldi koyim dedim :|
Doktor ne kattın bunun içine sen?
ice-tea soruyosan bişe katmadım. no alchol 4ever.
Valla ilk defa webcamdan sro kastıran biri olarak ilgincime gitti koyim dedim 😁
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Gercekten cok ılgınc ve guzel olmus kafa baya saglam olmus herhalde 😄 😄
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆
S
Streetwise
⭐ 19y
Silkroad 😁 Ne bilim ilginç geldi koyim dedim :|
Doktor ne kattın bunun içine sen?
ice-tea soruyosan bişe katmadım. no alchol 4ever.
Valla ilk defa webcamdan sro kastıran biri olarak ilgincime gitti koyim dedim 😁
Doktor harbicim güzel bir ürün olmuş,koptum ya teşekürler paylaşım için 😆 😁
Gercekten cok ılgınc ve guzel olmus kafa baya saglam olmus herhalde 😄 😄
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆
04JamesRoot ben^^ Unuttun galiba 🙄 KRALLLLLLLLLLLLL diye bi char vardı sende hatta ^^ James'i satalı 10 yıl oldu 😁 şimdi gaia yı bekliyorum ☕
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Gercekten cok ılgınc ve guzel olmus kafa baya saglam olmus herhalde 😄 😄
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆
04JamesRoot ben^^ Unuttun galiba 🙄 KRALLLLLLLLLLLLL diye bi char vardı sende hatta ^^ James'i satalı 10 yıl oldu 😁 şimdi gaia yı bekliyorum ☕
Hyr KRALLLLLLLL Benim degıldı Bende KraL_KsK Vardı Onu satıp Heraya gecmistim ben Ordada 2Char yapıp sattım Sımdı MrSuperior Var onunda alıcısı cıktı satılsın sıLk alıp Gaia gecıcem bende gene kufurlesır sora barısırız hehe saka saka ne gunlerdi yaw 😆 😁
Gercekten cok ılgınc ve guzel olmus kafa baya saglam olmus herhalde 😄 😄
Olympus 88LVL Hybırd Nuker:MrSuperior Kım benden bıcheon ve nuke skıllerı gormek ister 😆 😆 😆
04JamesRoot ben^^ Unuttun galiba 🙄 KRALLLLLLLLLLLLL diye bi char vardı sende hatta ^^ James'i satalı 10 yıl oldu 😁 şimdi gaia yı bekliyorum ☕
Hyr KRALLLLLLLL Benim degıldı Bende KraL_KsK Vardı Onu satıp Heraya gecmistim ben Ordada 2Char yapıp sattım Sımdı MrSuperior Var onunda alıcısı cıktı satılsın sıLk alıp Gaia gecıcem bende gene kufurlesır sora barısırız hehe saka saka ne gunlerdi yaw 😆 😁
Muahdhaha 😈 😁 KRALL sende değildi pardon ya 😁 O beni gıcık eden başka bi kraldı 😈 😁 😜
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Ben seni gıcık etmıyodumkı pvpde sureklı bırbırımızı yere ındırıp duruyoduk 😁 😁
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Lady bekle nooby Rufless soğanlı almaya gitti gelir şinciklerde. 😜
Lady bekle nooby Rufless soğanlı almaya gitti gelir şinciklerde. :P
Çoktan geldim seni gece kuşlarına alalım .. 😁
Ben seni gıcık etmıyodumkı pvpde sureklı bırbırımızı yere ındırıp duruyoduk 😁 😁
Gaiada yapmıca mı kim söyledi ? 😁 🍺
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Du gece kuslarına gelem bende bayadır sro oynamıyom sıkıldım sıtede takılıp duruyorum 🍺
Log in to write a reply.
Log In