Icerige atla
Extraloob

msn mesenger neden çalışmıyo.

· 5 Yanıt · 1.4K görüntüleme
C
Castiela OP ⭐ 18y
#1
- Resim Silinmiş.
arkadaşlar sorunuma yardımcı olabilirmisiniz.
5 Yanıt
R
Romeo_ ⭐ 19y
#2
Bnce sil yeniden kur extraokk
C
Castiela OP ⭐ 18y
#3
şu anda ne silebiliyorum nede yükleyebiliyorum. galiba son çare format Crying or Very sad
M
Macro ⭐ 19y
#4
Ctrl + Alt + Delete yap işlemlerden msnmsngr kapa böylece kapatırsın.

Şimdi çözüme gelelim kaldıramıyorsan şöyle bir seçenek sunayım sana
http://www.mercury.im/ e giriyoruz
buradan Java tabanlı msn programı mercury i indiriyoruz. ve her zaman rahatlığa ulaşıyoruz. Msn messenger bazen girmezken sorun çıkarken saat farklıyken her türlü girer. İletilemedi diye hata vermez. Her türlü msn özelliği vardır. Tek kötü yanı bazı smileyler gözükmez.Birde ramde 22-25 gibi bişi kaplıyor ama java tabanlı olduğundan normaldir. Bulunabilmiş herhangi bug ı yoktur. bş kaç boşluk vardır ((Tema gibi)) bu kadar işte yardımcı olduysam ne mutlu
C
Castiela OP ⭐ 18y
#5

Ctrl + Alt + Delete yap işlemlerden msnmsngr kapa böylece kapatırsın.

Şimdi çözüme gelelim kaldıramıyorsan şöyle bir seçenek sunayım sana
http://www.mercury.im/ e giriyoruz
buradan Java tabanlı msn programı mercury i indiriyoruz. ve her zaman rahatlığa ulaşıyoruz. Msn messenger bazen girmezken sorun çıkarken saat farklıyken her türlü girer. İletilemedi diye hata vermez. Her türlü msn özelliği vardır. Tek kötü yanı bazı smileyler gözükmez.Birde ramde 22-25 gibi bişi kaplıyor ama java tabanlı olduğundan normaldir. Bulunabilmiş herhangi bug ı yoktur. bş kaç boşluk vardır ((Tema gibi)) bu kadar işte yardımcı olduysam ne mutlu

çok teşekkür ederim ; format attım, düzeldi. Mr. Green

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: