Merhaba arkadaşlar;
Mozilla firfoxu ön tanımlı tarayıcı yapınca ve msn den mail kutusuna tıklayınca mail kutusu açılmıyor, msn id ve msn şifremi girmek zorunda kalıyorum her zaman , ama iExplorerda böyle sorun yok onu öntanımlı yapınca otomatik açıyor , iExplorer kullanmak istemiyorum , firefoxda bu durumu düzeltmenin bir yolu varmı acaba ? 👴
Mozillia Firefox Mail Problemi
· 3 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
id ve şifreni girdiğin yerde hatırla seçenekleri var onları işaretle tekrar sormaz.
id ve şifreni girdiğin yerde hatırla seçenekleri var onları işaretle tekrar sormaz.
Soruyor , makine resetlendiği an , mail kutusunu açınca direk hotmail.com açılıyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap