Icerige atla
Extraloob

Mozillia Firefox Mail Problemi

· 3 Yanıt · 2.6K görüntüleme
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#1
Merhaba arkadaşlar;

Mozilla firfoxu ön tanımlı tarayıcı yapınca ve msn den mail kutusuna tıklayınca mail kutusu açılmıyor, msn id ve msn şifremi girmek zorunda kalıyorum her zaman , ama iExplorerda böyle sorun yok onu öntanımlı yapınca otomatik açıyor , iExplorer kullanmak istemiyorum , firefoxda bu durumu düzeltmenin bir yolu varmı acaba ? 👴
3 Yanıt
0
0live ⭐ 19y
#2
id ve şifreni girdiğin yerde hatırla seçenekleri var onları işaretle tekrar sormaz.
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#3
id ve şifreni girdiğin yerde hatırla seçenekleri var onları işaretle tekrar sormaz.

Soruyor , makine resetlendiği an , mail kutusunu açınca direk hotmail.com açılıyor

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: