Bi önceki formatımdan önce neler yükledim hatırlamıyorum.Windows movie maker da video hazırlarken ön izleme ekranında play tuşuna basınca yapılan videoyu takip edebiliyordum.Formattan sonra önizlemede bişey yok.Ön izleme benim için büyük önem taşıyor nasıl yapabilirim ?
Movie Maker da ön izlemede sorun
· 5 Yanıt · 4.7K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
programın menulerinde view options gibi sekmeler vardır oradan bakabilirsin belki açılmasını seçebilirsin!
Okan teşekkür ederim lakin demek istediğim önizleme ekranı açık olmasına açık,videoda bulunmasını istediğim resimleri film şeridine atıp tek tek tıkladığımda resimler görünür halde.Ama Önizleme ekranındaki play tuşuna bastığımda faaliyet yok.Ben codec eksiğim olduğunu düşündüm Ace ve K lite kuruyorum ne olacak bakalım.
Sonuç: Ace Mega Codec Pack kurulur.Ardına K-Lite kurulur.Ve sorun çözüldü.Tşkler
hmm tabiki kuzum görüntü sorunu varsa yapacakların zati sabittir.
k-lite codec pack de tavsiyte ederim güzeldir.
k-lite codec pack de tavsiyte ederim güzeldir.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap