Icerige atla
Extraloob

Mouse önerisi?

· 22 Yanıt · 10K görüntüleme
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#1
Macro bir mouse istiyorum FPS oyunlarda performans göstericek,
eli kompile kaplayan hayvan gibi mouseler var o tarz değil daha narin birşey uçuk kaçık fiyatlardan da kaçınıyorum.sadnessla1
Önerisi olan?
22 Yanıt
vsroeditor.com
#2
Everest SGM-X7 Kablolu Oyuncu Mouse

2 gün önce yeğenim için sipariş verdim, dün geldi. Ben daha önce böyle bi mouse görmedim. Işıklandırması, tuşları, fare tutuşu, eli kaplayışı, tık sesleri resmen aşık oldum.
Kutusu füze gibi duruyor, efsane bişey. Artık o kadar hoşuma gitti ki, dün aynısından sipariş verdim.
Hepsiburada.com'da 40,90 TL + Mouse Pad (+ Kargo Ücreti): Everest SGM-X7 Kablolu Oyuncu Mouse + Mouse Pad Fiyatı
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#3

Macro bir mouse istiyorum FPS oyunlarda performans göstericek,
eli kompile kaplayan hayvan gibi mouseler var o tarz değil daha narin birşey uçuk kaçık fiyatlardan da kaçınıyorum.sadnessla1
Önerisi olan?


logitech g300s
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#4
Everest SGM-X7 Kablolu Oyuncu Mouse

2 gün önce yeğenim için sipariş verdim, dün geldi. Ben daha önce böyle bi mouse görmedim. Işıklandırması, tuşları, fare tutuşu, eli kaplayışı, tık sesleri resmen aşık oldum.
Kutusu füze gibi duruyor, efsane bişey. Artık o kadar hoşuma gitti ki, dün aynısından sipariş verdim.
Hepsiburada.com'da 40,90 TL + Mouse Pad (+ Kargo Ücreti): Everest SGM-X7 Kablolu Oyuncu Mouse + Mouse Pad Fiyatı

Hemen bozuluyor söyleyim 😄 Hem kendime hem kardeşime almıştım 3-4 ay sonra tuşlar basmamaya başladı
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#5
logitech g300s


makrolu değil sanırsam
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#6
makrolu değil sanırsam

Hiç makro kullanmadım ama olması lazım

NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#7
Makrolu, ama nasıl makro istiyorsun?

Kullanıyorum ve memnunum.
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#9
Makrolu, ama nasıl makro istiyorsun?

Kullanıyorum ve memnunum.

Awp'yi sektirmeyecek birşey 😊 öyle pek bilgim yoktur o mevzular da 😞
2-3 yıldır kullanıyorum,3 çeşit makrosu var ve gerçekten sağlam öneririm.
A4 TECH BLOODY V7 MULTI-CORE GUN3 GAMING MOUSE


bakayım hacım buna 😘

Edit- hacım buna da baktım da sen ne düşünüyorsun?
Bloody A90 Optik Multi Core Metal Ayak Oyuncu Mouse
vsroeditor.com
#10
Hemen bozuluyor söyleyim 😄 Hem kendime hem kardeşime almıştım 3-4 ay sonra tuşlar basmamaya başladı


Bakıp göreceğiz.
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
Temet Nosce
#11
Zowie
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#12
Zowie


Markamı bu yoksa model ismimi?
Temet Nosce
#13
Markamı bu yoksa model ismimi?

Marka
M
margaroyy ⭐ 17y
#14
steelseries rival 100 var şuan kullanıyorum f/p ürünü bence
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#16
Adamın biri bu Logıtech G502 Proteus Spectrum Rgb Tunable Gaming Mouse - n11.com mouse ile bizi yerden kaldırmadı vallahi çıktın vuruldun hesabı ama fiyat cebi yakıyor.


Hah işte o mouse'ı öneriyorum ben 😊 Aylardır kullanıyorum bana mısın demedi 😄
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#17
Hah işte o mouse'ı öneriyorum ben 😊 Aylardır kullanıyorum bana mısın demedi :D

O mesajı yazdığımdan beridir mousenin oynanış videolarını izliyorum'da dehşet birşey yahu:cry::cry::cry::cry:
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#18
Masada fazla yer yok diye G410 da klavye koydum yanına, arada nümerik tuş takımını özlüyorum ama bence bana fazlasıyla yeterli, yalnız bişi fark ettim ben bu mouse u o fiyata almamıştım nolmuş öyle fiyatına summer4:
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#19
Masada fazla yer yok diye G410 da klavye koydum yanına, arada nümerik tuş takımını özlüyorum ama bence bana fazlasıyla yeterli, yalnız bişi fark ettim ben bu mouse u o fiyata almamıştım nolmuş öyle fiyatına summer4:

Kur farkı ve nadide ülkemizin kdv imkanlarıyla daha pahalıya almak mümkün 😁
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#20
Ben amazondan redragon m601 almıştım , 1 yıldır kullanıyorum memnunum. Normalde bir kaç aya ortadaki tekerlek bozulur ya bu bozulmadı 😄
Yaralı style

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: