Icerige atla
Extraloob

Motorsiklet ile kaza yaptım

· 22 Yanıt · 3.9K görüntüleme
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#1
Beyler sol şeritte bir araba vardı hemen yanımda ikimizde 60-70 ile gidiyoruz. 2.vitesin son devirlerindeyim 3.vitese atıcam artık. Neyse başımı çevirdim birisi seslendi, önüme baktım bir araba içindeki sürücü bayandı. Arabanın motor kısmını cıkarmış ve şeridimi komple kapatmış durumdaydı. Aniden 1.vitese attım o korkuyla motor redline'a girdi yani kesiciye. Duracağı yoktu frene basıp motor freni yapmama rağmen bende bastım gaza sol şeritte yan yana gittiğim araç farkına vardı. Oda gaza yüklendi onun arkasına geçmem için tam o geçti direksiyonu kırdım sola ve kadın iyice arabayı çıkardı şeridime sonrada ayağım kadının arabasıın tamponuna çarptı. Tamponun bir tarafı yere düştü gelip geçtim olay yerinden kaçtım ehliyetimde yok.Motordan falan düşmedim,plakamı almamış hanfendi bakkal marketteki kamera kayıtlara bakıp plakamı bulmaya çalışacaklarmış polisler. Çevreden kimsede plakamı vermemiş acaba plakamı bulurlarsa aracımı kapatırlar mı ? kaç lira ceza yerim. ? düşünceleriniz nelerdir. Umarım 2bin lira falan ceza yemem. daral:
22 Yanıt
M
#2
1500tl ceza yersin hacım toplamda, geçmiş olsun

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Hello world
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#3
bende ciddi bi durum var sandım hocu ya boşver gelen tek şey para cezası olsun sana bişey olmadıysa sorun yok
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#4
Geçmiş olsun bro da, kaçmak yerine tamponun maliyetini ödeseydin daha ucuz yırtardın, böyle de strest yapmamış olurdun diye düşünüyorum.
Special thx to Flexi
S
seskes ⭐ 19y
#5
yok kacmakla en iyisini yapmis, böylelikle sadece plakaya ceza yiyeceksin, eğer kaçmayıp dursaydın kadın arıza biri çiktiği taktirde polis çağıracaktı ve hem ruhsat sahibine hem sana ceza kesilecek ve ehliyet alma hakkın 6 aydan 18 e aya kadar el konulacaktı, simdi sadece ruhsat sahibi ceza yiyecek
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#6
Bu kadar anlatmışsın da, ehliyetin yoksa bütün suçlu sensin. İsterse 10/10 suçlu kadın olsun, ehliyetin yok, bitti.
L
Lordzek ⭐ 16y
#7
Bu mesaj NoMoreLove rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu kadar anlatmışsın da, ehliyetin yoksa bütün suçlu sensin. İsterse 10/10 suçlu kadın olsun, ehliyetin yok, bitti.

+Lord

Ehliyet alman o kadar zor ki şu saatten sonra...
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#8
Ruhsatı benim üstüme zaten umarım kamera kayıtları falan görüntülememiştir. @NML onun farkındayım hacım. Hayırlısı bakalım inşallah acı almadan sıyrılırız bu işten.
@left yok hacım bende bişey yok ayağım çarptı tamponuna sürttü tampona baktım yerde adamın sonrada bastım geçtim. Bu kazada pek bişey olmadıda 1sene önce yaptığımda kas liflerim yırtılmıştı. Bu sefer yırttık. 😄
R
RoqA ⭐ 17y
#9
Geçmiş olsun, sürücü belgesiz bi taşıtı kullanmayın kullandırmayın
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#10
Geçmiş olsun
M
#11
Hacım ben bir sorun çıkacağını sanmıyorum rahat ol 😁

Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#12
Bu mesaj HugoReyes rumuzlu uyeden alinti yapildi
Geçmiş olsun

Eyvallah herkes sağolsun
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#13
Bu mesaj MatthewMitchell rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hacım ben bir sorun çıkacağını sanmıyorum rahat ol 😁

Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Hayırlısı kardeşim inşallah sorun çıkmaz 😘
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#14
Geçmiş olsun , istemsiz güldüm (kadının tamponu uçurmana 😄 )
Yaralı style
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#15
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Geçmiş olsun , istemsiz güldüm (kadının tamponu uçurmana 😄 )

Arkaya bi döndüm ana bacı sövüyordu elleri falan açmış. 😄
M
#16
Bu topici trafik şubeye bildirdim hadi geçmiş olsun kusura bakma knk bb

Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#17
Bu mesaj Florensia rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Geçmiş olsun , istemsiz güldüm (kadının tamponu uçurmana 😄 )

Arkaya bi döndüm ana bacı sövüyordu elleri falan açmış. :D

😁 😁 😁
Yaralı style
Florensia
Florensia OP ⭐ 13y
#18
Bu mesaj MatthewMitchell rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu topici trafik şubeye bildirdim hadi geçmiş olsun kusura bakma knk bb

Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Hahahaha yakaladılar mapusa giriyom bb 👋
M
#19
Ben ciddiyim ama g.mod kontenjanı açılacak kusura bakma kişisel algılama sadece iş 😉

Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
D
DarkPr1nc3 ⭐ 12y
#20
Plaka aldıysa sıkıntı var dostum para cezası yersin ama sana bişey olmadıysa da takma kafana ödersin genç adamsın 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: