Beyler sol şeritte bir araba vardı hemen yanımda ikimizde 60-70 ile gidiyoruz. 2.vitesin son devirlerindeyim 3.vitese atıcam artık. Neyse başımı çevirdim birisi seslendi, önüme baktım bir araba içindeki sürücü bayandı. Arabanın motor kısmını cıkarmış ve şeridimi komple kapatmış durumdaydı. Aniden 1.vitese attım o korkuyla motor redline'a girdi yani kesiciye. Duracağı yoktu frene basıp motor freni yapmama rağmen bende bastım gaza sol şeritte yan yana gittiğim araç farkına vardı. Oda gaza yüklendi onun arkasına geçmem için tam o geçti direksiyonu kırdım sola ve kadın iyice arabayı çıkardı şeridime sonrada ayağım kadının arabasıın tamponuna çarptı. Tamponun bir tarafı yere düştü gelip geçtim olay yerinden kaçtım ehliyetimde yok.Motordan falan düşmedim,plakamı almamış hanfendi bakkal marketteki kamera kayıtlara bakıp plakamı bulmaya çalışacaklarmış polisler. Çevreden kimsede plakamı vermemiş acaba plakamı bulurlarsa aracımı kapatırlar mı ? kaç lira ceza yerim. ? düşünceleriniz nelerdir. Umarım 2bin lira falan ceza yemem. daral:
Motorsiklet ile kaza yaptım
· 22 Yanıt · 3.9K görüntüleme 0 okuyor
22 Yanıt
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
1500tl ceza yersin hacım toplamda, geçmiş olsun
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Hello world
bende ciddi bi durum var sandım hocu ya boşver gelen tek şey para cezası olsun sana bişey olmadıysa sorun yok

Geçmiş olsun bro da, kaçmak yerine tamponun maliyetini ödeseydin daha ucuz yırtardın, böyle de strest yapmamış olurdun diye düşünüyorum.
Special thx to Flexiyok kacmakla en iyisini yapmis, böylelikle sadece plakaya ceza yiyeceksin, eğer kaçmayıp dursaydın kadın arıza biri çiktiği taktirde polis çağıracaktı ve hem ruhsat sahibine hem sana ceza kesilecek ve ehliyet alma hakkın 6 aydan 18 e aya kadar el konulacaktı, simdi sadece ruhsat sahibi ceza yiyecek
NoMoreLove
⭐ 18y
Bu kadar anlatmışsın da, ehliyetin yoksa bütün suçlu sensin. İsterse 10/10 suçlu kadın olsun, ehliyetin yok, bitti.
Bu mesaj NoMoreLove rumuzlu uyeden alinti yapildi
+Lord
Ehliyet alman o kadar zor ki şu saatten sonra...
Bu kadar anlatmışsın da, ehliyetin yoksa bütün suçlu sensin. İsterse 10/10 suçlu kadın olsun, ehliyetin yok, bitti.
+Lord
Ehliyet alman o kadar zor ki şu saatten sonra...
Ruhsatı benim üstüme zaten umarım kamera kayıtları falan görüntülememiştir. @NML onun farkındayım hacım. Hayırlısı bakalım inşallah acı almadan sıyrılırız bu işten.
@left yok hacım bende bişey yok ayağım çarptı tamponuna sürttü tampona baktım yerde adamın sonrada bastım geçtim. Bu kazada pek bişey olmadıda 1sene önce yaptığımda kas liflerim yırtılmıştı. Bu sefer yırttık. 😄
@left yok hacım bende bişey yok ayağım çarptı tamponuna sürttü tampona baktım yerde adamın sonrada bastım geçtim. Bu kazada pek bişey olmadıda 1sene önce yaptığımda kas liflerim yırtılmıştı. Bu sefer yırttık. 😄
Geçmiş olsun, sürücü belgesiz bi taşıtı kullanmayın kullandırmayın
Geçmiş olsun

M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Hacım ben bir sorun çıkacağını sanmıyorum rahat ol 😁
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
Bu mesaj HugoReyes rumuzlu uyeden alinti yapildi
Eyvallah herkes sağolsun
Geçmiş olsun
Eyvallah herkes sağolsun
Bu mesaj MatthewMitchell rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hayırlısı kardeşim inşallah sorun çıkmaz 😘
Hacım ben bir sorun çıkacağını sanmıyorum rahat ol 😁
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hayırlısı kardeşim inşallah sorun çıkmaz 😘
Geçmiş olsun , istemsiz güldüm (kadının tamponu uçurmana 😄 )
Yaralı styleBu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Arkaya bi döndüm ana bacı sövüyordu elleri falan açmış. 😄
Geçmiş olsun , istemsiz güldüm (kadının tamponu uçurmana 😄 )
Arkaya bi döndüm ana bacı sövüyordu elleri falan açmış. 😄
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Bu topici trafik şubeye bildirdim hadi geçmiş olsun kusura bakma knk bb
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
Bu mesaj Florensia rumuzlu uyeden alinti yapildi
😁 😁 😁
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildiGeçmiş olsun , istemsiz güldüm (kadının tamponu uçurmana 😄 )
Arkaya bi döndüm ana bacı sövüyordu elleri falan açmış. :D
😁 😁 😁
Yaralı styleBu mesaj MatthewMitchell rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hahahaha yakaladılar mapusa giriyom bb 👋
Bu topici trafik şubeye bildirdim hadi geçmiş olsun kusura bakma knk bb
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hahahaha yakaladılar mapusa giriyom bb 👋
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Ben ciddiyim ama g.mod kontenjanı açılacak kusura bakma kişisel algılama sadece iş 😉
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Vodafone 861 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hello world
D
DarkPr1nc3
⭐ 12y
Plaka aldıysa sıkıntı var dostum para cezası yersin ama sana bişey olmadıysa da takma kafana ödersin genç adamsın 😉
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
Loader İle İlgili Bir Sorun(Forumda arama yaptım bulamadım) Arkadaşlar vsro ile pwp server yaptım yalnız start gelmiyor OracleGamer.NET | Efsane Büyük ödüller ile 18 ARALIK'TA PK BETA İLE DÖNÜYOR! | YENİ HARİTALAR | BOL TL ÖDÜLÜ! +300 Player ile Gececegimiz 80 ile 100 cap arası server arıy 91 bow ile 4. tg 93 wizz ile 9. tg (vidyo)