Icerige atla
Extraloob

Monitör ! Yardım !

· 7 Yanıt · 1.2K görüntüleme
|
|O²| OP ⭐ 19y
#1
Bilgisayar açılıyor fakat ekranda bişi yok. Bilgisayar'dan ses geliyor, demekki çalışıyor fakat ekran bomboş simsiyah karartı ıhhh :?

Öneriler ?

Not : Ekran kartı, Anakart, İşlemci, Bios falan demeyin 😄 Daha dün yeni parçalar taktım.
7 Yanıt
T
TitusPullo ⭐ 19y
#2
Sen önce kablolarını kontrol et. Gözünden birşey kaçmasın. Sonra Ekran kartı ile Monitor uyumlu mu onuda bi araştır. Uyumlu olmasa söket girişi olmaz zatende. Sen dediğim gibi öncelikle kabolaları iyi kontrol et.Ettim deme 2. kez kontrol etmekten birşey olmaz (:
D
drotalion ⭐ 19y
#3
ha birde yeni paralar dedin!!!

şimdi yeni parçadan ziyaden ne? Mesela DVI çıkışlı bir ekran kartı taktın, sonrada VGA çıkışından VGA kablosuyla ekrana bağladım diyorsan, normaldir (ekran kartlarının öyle bir garipliği var, DVI çıkışını disable veya VGA çıkışını nable etmediğin sürece VGA çıkışını kullanamazsın...)
Q
qker7 ⭐ 19y
#4
Benim kuzende olmuştu. Ekran kartı mı yamulmuş mu kaymış mı :p Yamuk falan taktıysan olabilir. 😄
|
|O²| OP ⭐ 19y
#5
Daha dün yeni parçaları aldım. ve Açılıyordu ve 0 parçalar. Kablolarda birşey yok. Başıma bu 2. ciye geliyo deiştirmeden önce verdim bilgisayarcıya. Anakart ve İşlemci yanmıs dedi deiştirdi oldu yani 5 yıllık pc 😄 yansın artık nese yeniledim 1 gün sonra gene aynı muhabbet 😜 adamı aradım tekrar yarın gelirim dedi gelsin bakalım bi.
0
0live ⭐ 19y
#6
ramlarini kontrol et bütün ramlari tek tek dene bende de olmustu ramlarden kaynaklanıyor olabilir..
Q
Quincey ⭐ 18y
#7
Daha dün yeni parçaları aldım. ve Açılıyordu ve 0 parçalar. Kablolarda birşey yok. Başıma bu 2. ciye geliyo deiştirmeden önce verdim bilgisayarcıya. Anakart ve İşlemci yanmıs dedi deiştirdi oldu yani 5 yıllık pc 😄 yansın artık nese yeniledim 1 gün sonra gene aynı muhabbet 😜 adamı aradım tekrar yarın gelirim dedi gelsin bakalım bi.

eski parçaları bi tak dene çalışıyorsa bi uyumsuzluk vardır.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: