Benim monitörde bir sorun var.Ekran arada sırada gidiyor.4-5 sene önce almıştık.Şuan tüpü bittiğini düşünüyorum.Böyle birşey olabilir mi ? Birde ekran kararınca attention ..... gibi yazılar çıkıyor yardımınız gerek oyunlara internete giremiyorum.
Monitör Sorunu
· 6 Replies · 910 views 0 reading
6 Replies
Bu nezaman dan beri var ?
Bu nezaman dan beri var ?
2-3 ay
ekran kartınının analog cıkısına baglamissin. Bunu düzelt gene aynı olay olursa Ekran kartına Elveda zamanı gelmiş demektir.
analog ?
Devamlı değişken bir akış halinde bulunan verilere verilen ad
Log in to write a reply.
Log In