Icerige atla
Extraloob

Monitör Sorunu

· 6 Replies · 909 views
B
Buzzz OP ⭐ 18y
#1
Benim monitörde bir sorun var.Ekran arada sırada gidiyor.4-5 sene önce almıştık.Şuan tüpü bittiğini düşünüyorum.Böyle birşey olabilir mi ? Birde ekran kararınca attention ..... gibi yazılar çıkıyor yardımınız gerek oyunlara internete giremiyorum.
6 Replies
B
BoOoOS ⭐ 17y
#2
Bu nezaman dan beri var ?
B
Buzzz OP ⭐ 18y
#3
Bu nezaman dan beri var ?

2-3 ay
B
BoOoOS ⭐ 17y
#4
ekran kartınının analog cıkısına baglamissin. Bunu düzelt gene aynı olay olursa Ekran kartına Elveda zamanı gelmiş demektir.
B
Buzzz OP ⭐ 18y
#5
analog ?
B
BoOoOS ⭐ 17y
#6
Devamlı değişken bir akış halinde bulunan verilere verilen ad

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: