işim gücüm yokdu bnde mohpa (medal of honor pacific assault) oynayayım dedim bi anda aklıma bi fikir geldi hazır ps ilede uğraşmış olurum dedim 😁 gerisi altta 😆
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Emeğe saygı adamları bu pozisyonda yakalamak için tam 3buçuk saat uğraşdım 🙏
Mohpa Oynarken xD
· 8 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
he bu arada flood yapmak gibi olmasın ama bazı yaptıklarımda konuşma sıralaması karışık bnde şimdi farkına vardım 😄
Bravo melo:D
M
Misproject
⭐ 19y
gz
B
Black Rain
⭐ 19y
Hihihihi Harika Olmuş Nan 😊
bi tane daha yapıp koyacam buraya oyun ss leri arasında gzl bi tane buldum^^
niaahaha güzeL miss.
niaahaha güzeL miss.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap