Icerige atla
Extraloob

Mohpa Oynarken xD

· 8 Yanıt · 1.5K görüntüleme
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#1
işim gücüm yokdu bnde mohpa (medal of honor pacific assault) oynayayım dedim bi anda aklıma bi fikir geldi hazır ps ilede uğraşmış olurum dedim 😁 gerisi altta 😆

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Emeğe saygı adamları bu pozisyonda yakalamak için tam 3buçuk saat uğraşdım 🙏
8 Yanıt
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#2
he bu arada flood yapmak gibi olmasın ama bazı yaptıklarımda konuşma sıralaması karışık bnde şimdi farkına vardım 😄
W
WesT ⭐ 18y
#3
Bravo melo:D
M
Misproject ⭐ 19y
#4
gz
B
Black Rain ⭐ 19y
#5
Hihihihi Harika Olmuş Nan 😊
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#6
bi tane daha yapıp koyacam buraya oyun ss leri arasında gzl bi tane buldum^^
R
RiqueLme ⭐ 19y
#7
niaahaha güzeL miss.
M
mesut_xD ⭐ 18y
#8
niaahaha güzeL miss.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: