baska bir topic açılmadı ve eski topice msj yazıldı o yüzden bunlar oluyosa konuya kilit atabilirdiniz yada silebilirdiniz ama tabi kolay yolu seçip banı tercih ettiniz sizden beklemeyecek şeyleri GÖrünce BNde böylr bir konu açtım ve Uyarısız ban attınz Bu arada siteyi reklam falan yaptıgımız yok reklamla alakası yok Biz orda ucuza sm satısı yapıldıgı için sizn le paylastık anlıcagınz bN en basından konuyada yazmıstım sadece paylasımdır diye anlanyalan bakardı adam akıllı konuya sonra ne yapıyo yapardı Ama bunn sonucu sorgusuz süresiz ban olmaz böyle saçmalıgı Kimse kabul etmez Wink
Başka Bir Topic Açıldı . İnandırmak Zorun Değilim Ama matrix55 E Sorabilirsin.
He Gelelim Paylaşımına Şu Anda Sen O Sitenin Adminisin Ve Ucuz Sm Satıyoruz Diye Paylaşım Yapıyorsun .
Bizim İzin Verdiğimiz Kısım Burası Ki Bunada İzin Vermemiz Pek Doğal Değil Baris Bir Şekilde Kendi Sitenin Reklamını Yapıyorsun Adınıda Paylaşım Koyuyorsun .
Tamam Hadi Buraya Kadar Sorun Yok Sen Reklamını Yapıp Üye Kazanıyorsun Bizim Üyelerimizde Senin Sitenden Ucuz Ucuz Sm Alıyorlar .
Aa Bir Üyemizin Şikayeti Üzerine Siteye Bir Girdikki Üyeler Parasını Verdikleri Halde Ne Soft Mod Alabiliyorlar Ne De Silklerini Alabiliyorlar.
Ayrıca Şikayette Bulunan Üyelerede "Seni Ban Edeyim Mi" Tarzı Cümleler Kuruyorlar . Çok Şaşırdık Ama Bununlada Kalmadınız Birde Üyelere "u*an Sen Ne B*k sun" Diye Cümleler Kurdunuz.
Bence Buna Artık Uyarı Gerekmez . Ha Gidip Kendi Sitenizde Bizim Üyelerimize Küfretmişsiniz Ha Gelip Burada Küfretmişsiniz .
Bir Ekleme Daha Yapayım : Hakemin Sizi Oyundan Atması İçin İlla Uyarmasına Gerek Yoktur Yaptığınız Bir Hareket Kırmızı Kart Görmenize Sebep Olur . Çünkü Kurallar Bunu Gerektirir.
Böyleyse eğer dediğin gibi uyarıya bile gerek yok direk IP ban