Icerige atla
Extraloob

Modların dıkkatıne!.......

· 26 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#21


baska bir topic açılmadı ve eski topice msj yazıldı o yüzden bunlar oluyosa konuya kilit atabilirdiniz yada silebilirdiniz ama tabi kolay yolu seçip banı tercih ettiniz sizden beklemeyecek şeyleri GÖrünce BNde böylr bir konu açtım ve Uyarısız ban attınz Bu arada siteyi reklam falan yaptıgımız yok reklamla alakası yok Biz orda ucuza sm satısı yapıldıgı için sizn le paylastık anlıcagınz bN en basından konuyada yazmıstım sadece paylasımdır diye anlanyalan bakardı adam akıllı konuya sonra ne yapıyo yapardı Ama bunn sonucu sorgusuz süresiz ban olmaz böyle saçmalıgı Kimse kabul etmez Wink


Başka Bir Topic Açıldı . İnandırmak Zorun Değilim Ama matrix55 E Sorabilirsin.

He Gelelim Paylaşımına Şu Anda Sen O Sitenin Adminisin Ve Ucuz Sm Satıyoruz Diye Paylaşım Yapıyorsun .

Bizim İzin Verdiğimiz Kısım Burası Ki Bunada İzin Vermemiz Pek Doğal Değil Baris Bir Şekilde Kendi Sitenin Reklamını Yapıyorsun Adınıda Paylaşım Koyuyorsun .

Tamam Hadi Buraya Kadar Sorun Yok Sen Reklamını Yapıp Üye Kazanıyorsun Bizim Üyelerimizde Senin Sitenden Ucuz Ucuz Sm Alıyorlar .

Aa Bir Üyemizin Şikayeti Üzerine Siteye Bir Girdikki Üyeler Parasını Verdikleri Halde Ne Soft Mod Alabiliyorlar Ne De Silklerini Alabiliyorlar.

Ayrıca Şikayette Bulunan Üyelerede "Seni Ban Edeyim Mi" Tarzı Cümleler Kuruyorlar . Çok Şaşırdık Ama Bununlada Kalmadınız Birde Üyelere "u*an Sen Ne B*k sun" Diye Cümleler Kurdunuz.

Bence Buna Artık Uyarı Gerekmez . Ha Gidip Kendi Sitenizde Bizim Üyelerimize Küfretmişsiniz Ha Gelip Burada Küfretmişsiniz .

Bir Ekleme Daha Yapayım : Hakemin Sizi Oyundan Atması İçin İlla Uyarmasına Gerek Yoktur Yaptığınız Bir Hareket Kırmızı Kart Görmenize Sebep Olur . Çünkü Kurallar Bunu Gerektirir.

Böyleyse eğer dediğin gibi uyarıya bile gerek yok direk IP ban
B
bboy41 OP ⭐ 18y
#22


baska bir topic açılmadı ve eski topice msj yazıldı o yüzden bunlar oluyosa konuya kilit atabilirdiniz yada silebilirdiniz ama tabi kolay yolu seçip banı tercih ettiniz sizden beklemeyecek şeyleri GÖrünce BNde böylr bir konu açtım ve Uyarısız ban attınz Bu arada siteyi reklam falan yaptıgımız yok reklamla alakası yok Biz orda ucuza sm satısı yapıldıgı için sizn le paylastık anlıcagınz bN en basından konuyada yazmıstım sadece paylasımdır diye anlanyalan bakardı adam akıllı konuya sonra ne yapıyo yapardı Ama bunn sonucu sorgusuz süresiz ban olmaz böyle saçmalıgı Kimse kabul etmez Wink


Başka Bir Topic Açıldı . İnandırmak Zorun Değilim Ama matrix55 E Sorabilirsin.

He Gelelim Paylaşımına Şu Anda Sen O Sitenin Adminisin Ve Ucuz Sm Satıyoruz Diye Paylaşım Yapıyorsun .

Bizim İzin Verdiğimiz Kısım Burası Ki Bunada İzin Vermemiz Pek Doğal Değil Baris Bir Şekilde Kendi Sitenin Reklamını Yapıyorsun Adınıda Paylaşım Koyuyorsun .

Tamam Hadi Buraya Kadar Sorun Yok Sen Reklamını Yapıp Üye Kazanıyorsun Bizim Üyelerimizde Senin Sitenden Ucuz Ucuz Sm Alıyorlar .

Aa Bir Üyemizin Şikayeti Üzerine Siteye Bir Girdikki Üyeler Parasını Verdikleri Halde Ne Soft Mod Alabiliyorlar Ne De Silklerini Alabiliyorlar.

Ayrıca Şikayette Bulunan Üyelerede "Seni Ban Edeyim Mi" Tarzı Cümleler Kuruyorlar . Çok Şaşırdık Ama Bununlada Kalmadınız Birde Üyelere "u*an Sen Ne B*k sun" Diye Cümleler Kurdunuz.

Bence Buna Artık Uyarı Gerekmez . Ha Gidip Kendi Sitenizde Bizim Üyelerimize Küfretmişsiniz Ha Gelip Burada Küfretmişsiniz .

Bir Ekleme Daha Yapayım : Hakemin Sizi Oyundan Atması İçin İlla Uyarmasına Gerek Yoktur Yaptığınız Bir Hareket Kırmızı Kart Görmenize Sebep Olur . Çünkü Kurallar Bunu Gerektirir.

1.si bn o konuyu açtımda orda sadece userdem ve bn aldıgımda takır takır kasıyormdum ama Tabi buna dikkat etmeyen sizler ve sizin gbilier Konuya bide bas bas yazdıgım sm alısını salıdan sonra alın diye yazdıgım ama Dinlemeyen gene sizler direk Aldınz Neyse konuyu bn bidaha açmadım Konuyu bnden sonra biri açtıysa bilmiyorum bn açtıgım konuya cvp yazdım ve konu üste geldi eger burda modsan Snden mod fln olmaz Cünkü snn gbilileri coq gördüm Bnde coqu sitede kndm adminlk ve molduk yaptım dedigm gbi paylasımını yaptıktan sonra Bn orda admin oldum hepsi bu zaten topictede KİMSE SALIDAN ÖNCE ALMAYIN diye yazıoyrdu ama Dediqm gbi herşey sizin dikkatsizliginz Burda BU ortamda sizin seviyenize düşemicem Sizinle ugrasamıcam Eger gerekirse bunada ban atabilirsinz bnm için n.p tabi bu sizi Ne duruma düşürr siz düşünn extraokk
B
#23
ders vermeye çalışıyorsun lakin moderatörülerin ban hakkı olmadığını bilmiyorsun Exclamation
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24



baska bir topic açılmadı ve eski topice msj yazıldı o yüzden bunlar oluyosa konuya kilit atabilirdiniz yada silebilirdiniz ama tabi kolay yolu seçip banı tercih ettiniz sizden beklemeyecek şeyleri GÖrünce BNde böylr bir konu açtım ve Uyarısız ban attınz Bu arada siteyi reklam falan yaptıgımız yok reklamla alakası yok Biz orda ucuza sm satısı yapıldıgı için sizn le paylastık anlıcagınz bN en basından konuyada yazmıstım sadece paylasımdır diye anlanyalan bakardı adam akıllı konuya sonra ne yapıyo yapardı Ama bunn sonucu sorgusuz süresiz ban olmaz böyle saçmalıgı Kimse kabul etmez Wink


Başka Bir Topic Açıldı . İnandırmak Zorun Değilim Ama matrix55 E Sorabilirsin.

He Gelelim Paylaşımına Şu Anda Sen O Sitenin Adminisin Ve Ucuz Sm Satıyoruz Diye Paylaşım Yapıyorsun .

Bizim İzin Verdiğimiz Kısım Burası Ki Bunada İzin Vermemiz Pek Doğal Değil Baris Bir Şekilde Kendi Sitenin Reklamını Yapıyorsun Adınıda Paylaşım Koyuyorsun .

Tamam Hadi Buraya Kadar Sorun Yok Sen Reklamını Yapıp Üye Kazanıyorsun Bizim Üyelerimizde Senin Sitenden Ucuz Ucuz Sm Alıyorlar .

Aa Bir Üyemizin Şikayeti Üzerine Siteye Bir Girdikki Üyeler Parasını Verdikleri Halde Ne Soft Mod Alabiliyorlar Ne De Silklerini Alabiliyorlar.

Ayrıca Şikayette Bulunan Üyelerede "Seni Ban Edeyim Mi" Tarzı Cümleler Kuruyorlar . Çok Şaşırdık Ama Bununlada Kalmadınız Birde Üyelere "u*an Sen Ne B*k sun" Diye Cümleler Kurdunuz.

Bence Buna Artık Uyarı Gerekmez . Ha Gidip Kendi Sitenizde Bizim Üyelerimize Küfretmişsiniz Ha Gelip Burada Küfretmişsiniz .

Bir Ekleme Daha Yapayım : Hakemin Sizi Oyundan Atması İçin İlla Uyarmasına Gerek Yoktur Yaptığınız Bir Hareket Kırmızı Kart Görmenize Sebep Olur . Çünkü Kurallar Bunu Gerektirir.

1.si bn o konuyu açtımda orda sadece userdem ve bn aldıgımda takır takır kasıyormdum ama Tabi buna dikkat etmeyen sizler ve sizin gbilier Konuya bide bas bas yazdıgım sm alısını salıdan sonra alın diye yazdıgım ama Dinlemeyen gene sizler direk Aldınz Neyse konuyu bn bidaha açmadım Konuyu bnden sonra biri açtıysa bilmiyorum bn açtıgım konuya cvp yazdım ve konu üste geldi eger burda modsan Snden mod fln olmaz Cünkü snn gbilileri coq gördüm Bnde coqu sitede kndm adminlk ve molduk yaptım dedigm gbi paylasımını yaptıktan sonra Bn orda admin oldum hepsi bu zaten topictede KİMSE SALIDAN ÖNCE ALMAYIN diye yazıoyrdu ama Dediqm gbi herşey sizin dikkatsizliginz Burda BU ortamda sizin seviyenize düşemicem Sizinle ugrasamıcam Eger gerekirse bunada ban atabilirsinz bnm için n.p tabi bu sizi Ne duruma düşürr siz düşünn extraokk



Artık Çok Boş Konuşuyorsun Wink İşine Gelen Yere Cevap Verip İşine Gelmeyen Cevap Veremeyeceğin Yerleri Geçiyorsun .

Adamlara Küfrediyorlar Diyorum Cevap Geliyor Ben Size Dedim Salı Gününden Önce Almayın Diye ?

Bu Ne Demektir Arkadaşlar Bu Nasıl Bir Zihniyettir ? Salı Gününden Önce Alırsanız Biz Size Küfür Mü Ederiz Demektir ? Salı Gününden Önce Alırsanız Sizi Tehdit Ederiz ne B*ksunuz Ulan Deriz Demek Midir ?

Bu Kadar Saçma Bir Zihniyet Olamaz . Adam Parasını Almak İstiyor Diye Küfür Yiyor Hala Paylaşım Yaptım Diyorsun. Biz Böyle Bir Sitenin Paylaşımına , Linkine İzin Verir Miyiz Biz ?Bu Kadar Ahlaksız Bir İnsansının Ortağınında Sitemizde Bulunmasını İstermiyiz ?

Adam 500 Silk Almış Ama Silki Gelmemiş Neden Böyle Oldu Adminim Diyor .

Adminin Cevabı : Sen 500 Silk Daha Al Sana 1000 Silk Yollayalım.

İnsanları Dolandırın Dolandırın Gelin Zeytinyağı Gibi Üste Çıkın Nasıl Bir Zihniyettir Hangi Akla Mantığa Uyar Anlayamadım

Bir Ekleme Yapayım Yine : Modluk Yapmayı Sizden Öğrenseydik Küfür Yemeyen Üye Kalmazdı Herhalde extraokk
H
hayabusa_ ⭐ 19y
#25
reklam yasak kardeşim bu siteninde dönmesi için para lazım yok öle beleş reklam bende yaparsam benide banlasınlar bide gelmiş ahkam kesiyon babanın tarlası sanki burası bide ben emek verdim paylaşım yaptım diyon link koyup para kazanmakmı emek oluyo
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#26
konu açtın diye ban atılmaz öle birşey yapmışsındırki banlanmışsındır gereksiz banlamazlar ve böle konu bida açma


KİLİT

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: