bende bu hatayı verıyor clientı deıstırmeme ragmen
modlar gırın içeri kemalıstt lutfennnn bakarmısın
· 2 Yanıt · 775 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
1.157 orjınal clıent lazım sanırım arkadaslar yoksa açmıo galıba bı yardım elıf offfff ki ne offff
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap