Biri bana yradm edebilrimi,modifier bebetonun yaptıgı yeni bilgisayarımda calısmıyor,error veriyor.Bilgisayar vista bu arada.Cozum yoksa bir no dc 1.41 client alabilirmiyim.
Modifier yeni bilgisyarda calismio!!!
· 4 Yanıt · 990 görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Memory Patch : http://rapidshare.com/files/91194188/MemoryPatch.rar
Orjinal Client le calisir.
NODC CLient 1.141 : http://rapidshare.com/files/91181203/NO ... nt_141.rar
Alternatif : http://s2.dosya.cc/NODC_Client_141.rar.html
Orjinal Client le calisir.
NODC CLient 1.141 : http://rapidshare.com/files/91181203/NO ... nt_141.rar
Alternatif : http://s2.dosya.cc/NODC_Client_141.rar.html
Saolda memory patch ne
modifier le ayni görevi görüyor sadece nodc özelligi katiyor.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap