Icerige atla
Extraloob

Mısır Staff Az Kaldı ^^

· 26 Yanıt · 6.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
P
pink3434 ⭐ 18y
#21
arkler taktigi olan söylesin commander için exelll üyeleri kazansın 😄
T
#22
Hayırlısı neyse o olur inş
V
Viski OP ⭐ 18y
#23
Beyler Ben Sabah-Akşam 1 Grade Tek Başıma Gidiyorum.. 2 serenes 1 commander düşürdüm... şans işi bu.. ama aklı olan 1 grade tek başına gitsin en kolayı ve talisman düşerse onamı gitcek banamı gitcek derdi yok direk kendine geliyor 😜
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#24
Tek başınada sarmıyoki kes babam kes 😊 Bide warriorsan dahada zor.
D
Dragao ⭐ 15y
#25
110 lv charla mı 1 gradeden commander dusurdun??
V
Viski OP ⭐ 18y
#26
110 lv charla mı 1 gradeden commander dusurdun??


evet

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: