arkler taktigi olan söylesin commander için exelll üyeleri kazansın 😄
Mısır Staff Az Kaldı ^^
· 26 Yanıt · 6.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
TheCunninG1
⭐ 15y
Hayırlısı neyse o olur inş
Beyler Ben Sabah-Akşam 1 Grade Tek Başıma Gidiyorum.. 2 serenes 1 commander düşürdüm... şans işi bu.. ama aklı olan 1 grade tek başına gitsin en kolayı ve talisman düşerse onamı gitcek banamı gitcek derdi yok direk kendine geliyor 😜
Tek başınada sarmıyoki kes babam kes 😊 Bide warriorsan dahada zor.
110 lv charla mı 1 gradeden commander dusurdun??
110 lv charla mı 1 gradeden commander dusurdun??
evet
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap