Icerige atla
Extraloob

millet çok acil bakar msnız çok merak ediyom

· 40 Yanıt · 2.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
Misproject ⭐ 19y
#21
ben diorum ki oyun ilk açıldığında lwl sınırı 70 deildi cave kapalıydı.sizde yazmışsınız taklamakan cave den sonra geldi die. eee cave kapalı bu resimde taklamakanda yok nasıl lwl sınırı 70 olabiliyor
S
Stephanos ⭐ 19y
#22
Oyun Türkiyeye Geldiğinde MAX 70 lv di !
biz janganda çer çöp satarken adamlar isyutaru kesiyordu!
bekle sana zamanımın unique haritasını göstericem o zaman 70 lv max dı ve dunhuang cave yi gör benle bir yarışa girme eğer ortaya bişey atıyorsam kesinlikle haklıyımdır.

20rtmbr.jpg
Dosyalar (1)
M
Misproject ⭐ 19y
#23
ii tmm da resimlerde cave taklamakan kapalı gözüküyor adamlar yeti de mi lwl atlıyo
S
Stephanos ⭐ 19y
#24
Ya sen ne bakıyorsun cave nin renginin gri olduğuna orası açıktı allah allah..
M
Macro ⭐ 19y
#25
artı basılmıyodu. artı 3 silah deli para ediyodu. hele artı 3 set süperdi 😁
S
Stephanos ⭐ 19y
#26
bak sana diyorum YouTube yaz Elna Cave video izle o zamanda cave böyle gözüküyordu ama nasıl cave de kasmışım dimi ?
M
Misproject ⭐ 19y
#27
ben oyuna 2007 yılının yazında başladım ben sadece arkadaşlardan duyduklarıma forumlardan okuduklarıma ve internetten bulduğum fotolara göre yorum yapıyorum.ben cave gri iken gidip içeri girmedim o yüzden bilmiyorum.oyunda kapalı olan yerler gri ile gösteriliyor ve cave de gri.ama o zmn lar oynamadığım için gri olup da giriliyorsa bilmiyorum
M
Macro ⭐ 19y
#28
Blue da basılmıyordu bu arada Cold Glavie Kraldı. Bowman lar hep Cold imbue açardı. Bladerlar da colddu o zamanlar. intçiler tek yerdi snow shield olmadığından ben speardım.Adam gelirdi çotak bi soul spear ben yamulurdum :?
M
Macro ⭐ 19y
#29
Post kasıyo gibi gözükcem ama yazıyım Alchemy geldiğinde çok sevinmiştik millet 4-5 degreelere str int basıyodu. çer çöpler stall da satılıyordu. Stall search de yoktu stall için iyi yer kapmak çok önemliydi. Elixirleri satmak için şehirde saatlerce bağırdığımı bilirim ^^
C
Cryolite ⭐ 19y
#30
ben SRO'ya başladığımda CAVE YOKTU !! cave ben başladıktan 3-4 ay sonra geldi adım gibi eminim. max levelın ne olduğunu bilmiyorum ama CAVE YOKTU!! cave'in gelişini gösteren fragman hala bulunabilir youtube'da
M
Misproject ⭐ 19y
#31
ben SRO'ya başladığımda CAVE YOKTU !! cave ben başladıktan 3-4 ay sonra geldi adım gibi eminim. max levelın ne olduğunu bilmiyorum ama CAVE YOKTU!! cave'in gelişini gösteren fragman hala bulunabilir youtube'da

hll be kardeşim saol destek çıktığın için
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#32
tmm ozmn bn anladım ne kdrda eskiymiş yaw ozmnlar oyun baya kötüymüş sizde oyunun

v1.01 var mı bi indirip sremusuda varsa bakarım hehe 😁
S
Stephanos ⭐ 19y
#33
ben SRO'ya başladığımda CAVE YOKTU !! cave ben başladıktan 3-4 ay sonra geldi adım gibi eminim. max levelın ne olduğunu bilmiyorum ama CAVE YOKTU!! cave'in gelişini gösteren fragman hala bulunabilir youtube'da

hll be kardeşim saol destek çıktığın için

nedense YouTube dada yok 🙄 😉

Edit : Olsaydı Silkroad ın kendi video larında yer alırdı 😉
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#34
çok küçük bi araştırma yaptım ve v1.01 ın nası olduğunu oğrendim

lvl cap 60
itemler 7d kdr
skill lvl 60
drop ve exp oranı aynı ama oyun ilk açıldğında tek hayvan maymunmuş köpek silklede satılmıyomuş gold ticketler moblardan düşüyomuş sos yokmuş CAVE KAPALIYMIŞ tabu bu olay sadece 2 hafta sürmüş çünkü bi bug sayesinde adamlar hmn 60 lvl oluyor ve 1 milyar goldları oluyomuş bu bugu araştırmak için gaymax 😁 20 günlük bi update yapmış ve v1.02 olmuş max lvl cap 70miş skill 70miş köpek gelmiş ve gold tickteler silkle alınıyomuş CAVE VARMIŞ ama caveye girern herkes bi daha return scroll bassalar bike çıkamıyormuş bunun yüzünden CAVE 1 HAFTALIĞINA KAPATILMIŞ (oyuzden haritada gri bırakılmış) v.03 gelince cavedeki bug düzeltilmiş ve hiç bi bug kalmamış sadece önemsiz buglar kalmış


işte tüm sro nun başlangıcı böyleymiş 🍺 😘
S
Stephanos ⭐ 19y
#35
Benin bildiğim oyun türkiye de duyulduğu zaman zaten 70 lv maxdı 😉
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#36
Benin bildiğim oyun türkiye de duyulduğu zaman zaten 70 lv maxdı ;)

yok ozmn bu daha duyulmadan öncekidir 😁
C
Crisis ⭐ 19y
#37
ben oyun ilk cıkdıgı yıl oynamaya basladım.Athensin (New) oldugunda.O zaman glavierler cok karizmatikti.+3 itemler +7 item gibi pahalıydı.alchemy diye bisi yokdu,itemlerin yanında% de yokdu.Max lvl 60 dı.Cave kapalıydı,janganın önü cok kalabalık olurdu her zaman ^_^.sonra oyundaki tek pet maymundu.npcde satılıyodu,sonra kaldırıldı.ironeye arkadasın dedigi gibi oyunun hilesini bulanlar cok cabuk lvl atlayıp,cok para yapıyolardı.düzeltildi hileyle güclenen adamlar blocklandı.Eskiden sitelerde gold degil Lvl satarlardı 😊 cok güzeldi eskiden.Lvl atlamak cok zordu bu arada 😄 14 lvlı 4 ayda yapmıstım xD neyse bu kadar yeter 😄
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#38
oyun ilk açıldığında lvl sınırı 60 tır.
bunun en büyük kanıtı oyunun girişindeki resimler
çünkü o resimlerde adamların üstünde 7dg itemler var.
köpekler yoktu. 70 sınırı açıldıktan 6 ay sonra geldi.
70 sınırı yani cave yanılmıyorsam 2006 ocakta açıldı. veya 2005 aralıkta
2006 temmuzun yanılmıyorsam 15 inde köperler ve sincap geldi. sol üst köşedeki charın olduğu yere kırmızı chin işareti eklendi.
ve en önemlisi temmuz 15 updatesinde alchamy eklendi.
oyunun en güzel oldğu zman 70 lvl sınırıydı. eu yoktu.oyun çok dengelyidi.
şimdiki gibi aşırı dengesizlikller yoktu.

ennnn başa gidersek yani oyunun ilk açıldığı zmana.
1 tane serwerla açıldı(xian). sox itemler yoktu. alchemy yoktu.item mall yoktu 😉
sınır 60 tı.en son karakoram vardı.cave kapalıydı.3 tane uniq vardı.
M
Misproject ⭐ 19y
#39
Spiral dosttum demek ki yanlış biliyorsun=)
M
Macro ⭐ 19y
#40
oyun ilk açıldığında lvl sınırı 60 tır.
bunun en büyük kanıtı oyunun girişindeki resimler
çünkü o resimlerde adamların üstünde 7dg itemler var.
köpekler yoktu. 70 sınırı açıldıktan 6 ay sonra geldi.
70 sınırı yani cave yanılmıyorsam 2006 ocakta açıldı. veya 2005 aralıkta
2006 temmuzun yanılmıyorsam 15 inde köperler ve sincap geldi. sol üst köşedeki charın olduğu yere kırmızı chin işareti eklendi.
ve en önemlisi temmuz 15 updatesinde alchamy eklendi.
oyunun en güzel oldğu zman 70 lvl sınırıydı. eu yoktu.oyun çok dengelyidi.
şimdiki gibi aşırı dengesizlikller yoktu.

ennnn başa gidersek yani oyunun ilk açıldığı zmana.
1 tane serwerla açıldı(xian). sox itemler yoktu. alchemy yoktu.item mall yoktu 😉
sınır 60 tı.en son karakoram vardı.cave kapalıydı.3 tane uniq vardı.



Oyun hiçde dengeli değildi sen Str glavier yada bladersın sanırım ondan böyle diyorsun 😁

Nukerler çok ezikti glavier gelirdi bi soul spear ölürdü olmadı bir de ghost spear çakarlardı. Bowmanlarda çok ezikti ne knock back i vardı ne stunn ı nede strongbowdaki critical özelliği. öyle tatsız tuzsuz bir çardı bowman

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: