M
Misproject
⭐ 19y
ben diorum ki oyun ilk açıldığında lwl sınırı 70 deildi cave kapalıydı.sizde yazmışsınız taklamakan cave den sonra geldi die. eee cave kapalı bu resimde taklamakanda yok nasıl lwl sınırı 70 olabiliyor

ben SRO'ya başladığımda CAVE YOKTU !! cave ben başladıktan 3-4 ay sonra geldi adım gibi eminim. max levelın ne olduğunu bilmiyorum ama CAVE YOKTU!! cave'in gelişini gösteren fragman hala bulunabilir youtube'da
ben SRO'ya başladığımda CAVE YOKTU !! cave ben başladıktan 3-4 ay sonra geldi adım gibi eminim. max levelın ne olduğunu bilmiyorum ama CAVE YOKTU!! cave'in gelişini gösteren fragman hala bulunabilir youtube'da
hll be kardeşim saol destek çıktığın için
Benin bildiğim oyun türkiye de duyulduğu zaman zaten 70 lv maxdı ;)
oyun ilk açıldığında lvl sınırı 60 tır.
bunun en büyük kanıtı oyunun girişindeki resimler
çünkü o resimlerde adamların üstünde 7dg itemler var.
köpekler yoktu. 70 sınırı açıldıktan 6 ay sonra geldi.
70 sınırı yani cave yanılmıyorsam 2006 ocakta açıldı. veya 2005 aralıkta
2006 temmuzun yanılmıyorsam 15 inde köperler ve sincap geldi. sol üst köşedeki charın olduğu yere kırmızı chin işareti eklendi.
ve en önemlisi temmuz 15 updatesinde alchamy eklendi.
oyunun en güzel oldğu zman 70 lvl sınırıydı. eu yoktu.oyun çok dengelyidi.
şimdiki gibi aşırı dengesizlikller yoktu.
ennnn başa gidersek yani oyunun ilk açıldığı zmana.
1 tane serwerla açıldı(xian). sox itemler yoktu. alchemy yoktu.item mall yoktu 😉
sınır 60 tı.en son karakoram vardı.cave kapalıydı.3 tane uniq vardı.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap