Icerige atla
Extraloob

Metin2

· 14 Replies · 1.5K views
M
Matzeline OP ⭐ 19y
#1
Exl Yönetimine:



Online Oyunlar ve Web Tabanlı Oyunlar ve Konsol Oyunları kategorisinin altına alt forum olarak Metin2 ninde açılması arz ederim.

Saygılarımla Punishement
14 Replies
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#2
metin2 ne amaçlı ne anlamı olarak açıklarsan bide Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
M
Matzeline OP ⭐ 19y
#3
Metin2 Online oynanan,türkçe olan bir Rpg türü oyundur.Sro tarzında bir oyun ama türkçesi işte:)
http://www.metin2.org/
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#4
bence tanınmamış bir oyun olduğu için açılmayabilir yinede bekle adminlerden gelecek cvb ı
M
Macro ⭐ 19y
#5
okulda silkroad dan çok daha oynayıcısı var ama çok gereksiz bir oyun ma. 6 skillin olabilior mag lerin 5 vs... 4 tane bölüm var (savaşcı büyücü....) hepsinin 2 grubu var (savaşçı mesela zeka güç diye ) opyunun Gmleri arasında bile stat dağılımında bi fikirbirliği yok aksine çok farklı şeyler var
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#6
metin2 gereksiz.
J
#7

metin2 gereksiz.

+1 bu oyunda ingilizce konusunca gmler banlıyo diye duymuştum Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#8


metin2 gereksiz.

+1 bu oyunda ingilizce konusunca gmler banlıyo diye duymuştum Very Happy


şaka yapıyorsun sanırım eğer öyleyse sitede metin2 yazılmasını bile engellerim Twisted Evil Mr. Green
M
MoonLife ⭐ 19y
#9
ben yeni basladım 10 lvl ım cok sacma pahalı stall kurunca ban yiyosun üstte yazı flan cıkıyo pahalı stall kurmayın ban yersiniz die cokk sacma
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#10
Bizim oyunumuz o kadar oluo napak Very Happy
J
#11



metin2 gereksiz.

+1 bu oyunda ingilizce konusunca gmler banlıyo diye duymuştum Very Happy


şaka yapıyorsun sanırım eğer öyleyse sitede metin2 yazılmasını bile engellerim Twisted Evil Mr. Green

niye öyle diyosun abi bu gmlerin aktif olduğunu gösterir Mr. Green
D
detenetar ⭐ 19y
#12
Oynayan bir iki arkaşım var galiba bir atın oluyo onu elinde gezdiriyosun 😊

evlenrbiliyosun galiba..düğün falan oluyo 😊
R
#13
gereksiz işler bunlar hacı Mr. Green
A
Antichrist ⭐ 19y
#14
Ben oynadım 30 level yaptım bir at almak için taş kesiyorsun bir saat içinde item bulman gerekiyor fln ooohoo Very Happy uzun iş ya Ama balık tutmak çok zevkli oluyor Very Happymuhaha

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: