Icerige atla
Extraloob

Messenger Hatası

· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme
D
DeadSpirit OP ⭐ 19y
#1
Messenger Live nin son sürümünü kullanıyorum ama oturum açarken bu hatayı veriyor
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
4 Yanıt
A
Akaryakit ⭐ 17y
#2
Selam dostum modemi ve bilgisayarı yeniden başlat sorun düzelir
D
DeadSpirit OP ⭐ 19y
#3
modeme 2 kere res attım bg yide yeniden başlat yaptım olmadı dostum :? :? :? :?
D
DeadSpirit OP ⭐ 19y
#4
sorunu çözdüm saati ayarlamayı unutmuşum hahaha koptum ya amma salağım 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: