Icerige atla
Extraloob

Merhaba dostlar...

· 20 Replies · 1.3K views
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#1
Öncelikle merhaba 👋 herkese tanıdık tanımadık ben yine
baş belanız olucam, sıkıldım herşeyden bir süre daha forumda kalacağım
ben bi gider bi gelirim 🤔 özlemişim açıkcası extraloob'u.


Dip not
Spoiler
Konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın açıcak biyer bulamadım :D
20 Replies
D
Dipsy ⭐ 15y
#2
Hoş geldin ozaman 😊
B
Ben de ⭐ 17y
#3
Hoş geldin tekrar.
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#4
hos geldin diyerekten bi imza kitlesek mi sana? 😈
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#5
Hoş geldin 😊
Yaralı style
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#6
hoşbulduk dostlar. 😊

@sweetCHIEF uygun olduğum zaman pm atarım dostum şuan misafirler var 😊
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#7
Welcome to Summoner's Rift.
Special thx to Flexi
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#8
gökhan yeter artık imzanı değiştir 😄
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#9
İmzası yakışıyor kendine değiştirmeye lüzum yok yılların hatırası o 😊
Advance
Advance ⭐ 18y
#10
Sen kimsin xD
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#11
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sen kimsin xD


EsKiLeRR ii TaNır Biziii...
Advance
Advance ⭐ 18y
#12
Bu mesaj Always rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sen kimsin xD


EsKiLeRR ii TaNır Biziii...

Kayıt: Pzr Oca 27, 2008 10:23 am summer3:
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#13
beni tanıman lağzım ozaman 😄
Advance
Advance ⭐ 18y
#14
Yenileri tanımıyorum summer3:
A
Avasin ⭐ 17y
#15
Size de merhabalar efendim.
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#16
yeşil su nasılsın :)))))
A
Avasin ⭐ 17y
#17
Teşekkürler sayın herzaman, sizleri sormalı? 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#18
kübada oturan özgür bir arkadaşla konuşuyorum daha ne olsun efendim 😊
A
Avasin ⭐ 17y
#19
Bu mesaj Always rumuzlu uyeden alinti yapildi
kübada oturan özgür bir arkadaşla konuşuyorum daha ne olsun efendim :)


Öyle miymiş? whiteangel 😊
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#20
öyle öyle :)))

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: