Öncelikle merhaba 👋 herkese tanıdık tanımadık ben yine
baş belanız olucam, sıkıldım herşeyden bir süre daha forumda kalacağım
ben bi gider bi gelirim 🤔 özlemişim açıkcası extraloob'u.
baş belanız olucam, sıkıldım herşeyden bir süre daha forumda kalacağım
ben bi gider bi gelirim 🤔 özlemişim açıkcası extraloob'u.
Dip not
Spoiler
Konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın açıcak biyer bulamadım :D

Yaralı style
Special thx to Flexi