Arkadaslar ben academye asistan olarak girdim ne yapıcan bilmiom masterdan bişiler almam gerekirmi para falan 😊 extraokk
merhaba
· 7 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
M
Mephistopheles
⭐ 19y
hayır..zaten adama gidip para ver desen seni akademiden atar neden?..cunki senin ona bi yararın dokunmuyo sadece sen 60 olduunda biraz exp alacaksın sen guardiyana bi yararın yok.
Arkadaslar ben academye asistan olarak girdim ne yapıcan bilmiom masterdan bişiler almam gerekirmi para falan 😊 extraokk
ALLA ALLA kardeşim bunun için baslıkmı açılır git kimin academine girdiysen ondan ne isticeksn iste sacma sacma topicler acma üff Mad
Bukadar Haba Olmaya Ne gerek var Dogru Yanlsı Yapmıs Top
c Acarrak Düzgün Yaklasım SOnucta Hepimiz Kardesiz
Lütfen
c Acarrak Düzgün Yaklasım SOnucta Hepimiz Kardesiz
Lütfen
Arkadaslar ben academye asistan olarak girdim ne yapıcan bilmiom masterdan bişiler almam gerekirmi para falan 😊 extraokk
ALLA ALLA kardeşim bunun için baslıkmı açılır git kimin academine girdiysen ondan ne isticeksn iste sacma sacma topicler acma üff Mad
Extraloobun seni nie banlandıgını birkez daha anlıyorum extraokk
M
Mephistopheles
⭐ 19y
Ayrıca burda baya büyük bi kaynak var şimdi buldum senin için Wink
viewtopic.php?f=100&t=12880&st=0&sk=t&sd=a&hilit=akademi
viewtopic.php?f=100&t=12880&st=0&sk=t&sd=a&hilit=akademi
Ayrıca burda baya büyük bi kaynak var şimdi buldum senin için Wink
viewtopic.php?f=100&t=12880&st=0&sk=t&sd=a&hilit=akademi
saol extraokk
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap