Icerige atla
Extraloob

merhaba

· 7 Yanıt · 1.2K görüntüleme
S
sparoww OP ⭐ 19y
#1
Arkadaslar ben academye asistan olarak girdim ne yapıcan bilmiom masterdan bişiler almam gerekirmi para falan 😊 extraokk
7 Yanıt
M
#2
hayır..zaten adama gidip para ver desen seni akademiden atar neden?..cunki senin ona bi yararın dokunmuyo sadece sen 60 olduunda biraz exp alacaksın sen guardiyana bi yararın yok.
A
apiah ⭐ 19y
#3

Arkadaslar ben academye asistan olarak girdim ne yapıcan bilmiom masterdan bişiler almam gerekirmi para falan 😊 extraokk

ALLA ALLA kardeşim bunun için baslıkmı açılır git kimin academine girdiysen ondan ne isticeksn iste sacma sacma topicler acma üff Mad
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#4
Bukadar Haba Olmaya Ne gerek var Dogru Yanlsı Yapmıs Top
c Acarrak Düzgün Yaklasım SOnucta Hepimiz Kardesiz
Lütfen
S
sparoww OP ⭐ 19y
#5


Arkadaslar ben academye asistan olarak girdim ne yapıcan bilmiom masterdan bişiler almam gerekirmi para falan 😊 extraokk

ALLA ALLA kardeşim bunun için baslıkmı açılır git kimin academine girdiysen ondan ne isticeksn iste sacma sacma topicler acma üff Mad


Extraloobun seni nie banlandıgını birkez daha anlıyorum extraokk

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: