Arkadaşlar ben amatör ligde oynarken sağ dizdeki lateral(dış) menüsküsü yırttım. Ameliyat olmalı mıyım olmamalı mıyım ? 1 ay zorlamayınca eski haline geliyor. Bir kere top oynayayım yarım saat felan yine şişiyor davul gibi oluyor dizin sağ tarafı. Kök hücre tedavisi oldum bir sonuç alamadım.. Olan arkadaşlar varsa tekrardan eski hayatına dönebiliyor mu ? Yani eskisi gibi futbol oynayabiliyor mu, koşabiliyor mu ?
Menüsküs Ameliyatı Olan Arkadaşlar Bakabilirler mi
· 16 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
16 Yanıt
Askerlik yaptın mı? Yapacak mısın?
Yapmadım Beden Eğitimi okuyorum.
1 ay mı ? 1 sene boyunca ayağına top dokunduramazsın
Şuan ki durumdan bahsediyorum. 1 ay oynamıyorum diz düzeliyor, heveslenip dizlik takıyorum oynuyorum yine şişiyor eski haline dönüyor.
Konu hakkında bilgim yok ama diz yalama olacağına ameliyat ol derim
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Special thx to FlexiDoktor yokmu aramızda bende birşeyler sormak istiyorum
Yaralı styleBu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Gökhandı galiba ismin. Ben zülkif bu arada 😊 Bir ara online cs tarzında bir oyun oynuyorduk. Adını getiremedim. 😊 Haklısın hacım gidicem bugün yarın bi doktora.
Konu hakkında bilgim yok ama diz yalama olacağına ameliyat ol derim
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
Gökhandı galiba ismin. Ben zülkif bu arada 😊 Bir ara online cs tarzında bir oyun oynuyorduk. Adını getiremedim. 😊 Haklısın hacım gidicem bugün yarın bi doktora.
Şuan için çok fazla sorun teşkil etmiyorsa bence askere gidene kadar bekle terhisine son 2 ay kala izininide kullanmadıysan ameliyatını olur 1 ay hava değişimini kapıp askerliğini 10 ay bitirebilirsin kısa dönem yapacaksanda 4 ay gibi bir sürede tamamlarsın.
Bu mesaj Deli Tavuk rumuzlu uyeden alinti yapildi
Aynen 😁 Kısa dönem yapacaksan böyle yap. Koşu yapamaz, ayakta duramaz spor yapamaz, raporu alırsan askerliğin kıyak geçer. Fakat uzun dönem yaparsan ve rapor alamazsan koşmacalar sürünmeceler sakat kalma ihtimalin bile var.
Şuan için çok fazla sorun teşkil etmiyorsa bence askere gidene kadar bekle terhisine son 2 ay kala izininide kullanmadıysan ameliyatını olur 1 ay hava değişimini kapıp askerliğini 10 ay bitirebilirsin kısa dönem yapacaksanda 4 ay gibi bir sürede tamamlarsın.
Aynen 😁 Kısa dönem yapacaksan böyle yap. Koşu yapamaz, ayakta duramaz spor yapamaz, raporu alırsan askerliğin kıyak geçer. Fakat uzun dönem yaparsan ve rapor alamazsan koşmacalar sürünmeceler sakat kalma ihtimalin bile var.
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Buyurun?
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Doktor yokmu aramızda bende birşeyler sormak istiyorum
Buyurun?
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Bu mesaj Deli Tavuk rumuzlu uyeden alinti yapildi
Fazla sorun olmuyor ama yine de olmam gerekiyor. Aktif bir spor hayatım var. Beden eğitimi okuyorum dersler felan beni zorlayacak baya..
Cevaplar için teşekkür ederim.
Şuan için çok fazla sorun teşkil etmiyorsa bence askere gidene kadar bekle terhisine son 2 ay kala izininide kullanmadıysan ameliyatını olur 1 ay hava değişimini kapıp askerliğini 10 ay bitirebilirsin kısa dönem yapacaksanda 4 ay gibi bir sürede tamamlarsın.
Fazla sorun olmuyor ama yine de olmam gerekiyor. Aktif bir spor hayatım var. Beden eğitimi okuyorum dersler felan beni zorlayacak baya..
Cevaplar için teşekkür ederim.
hocam bacağını kaslarla sağlamlaştıracaksın başka yolu yok. ameliyat olursan eğer 1 yıl kullanamazsın bacağını. takım koçumuzun sol çapraz bağları koptuğunda bu işlemleri yaptı, 2 sezondur tıkır tıkır oynuyor bi sıkıntısı yok
Bu mesaj Continuum rumuzlu uyeden alinti yapildi
Keşke çapraz bağ kopsaydı. Bağlar kuvvetlendirilebiliyor fakat benim durumum farklı. Dizim şişiyor galiba şişme sebebi de oraya sıvı dolması. Oynamadığım zaman bu sıvı dağılıyor galiba. Oynadığımda ise tekrardan geliyor şişiyor yani. Tek çarem ameliyat galiba. Yine de bir doktora görünüp güçlendirebilir miyim diye soracağım.
hocam bacağını kaslarla sağlamlaştıracaksın başka yolu yok. ameliyat olursan eğer 1 yıl kullanamazsın bacağını. takım koçumuzun sol çapraz bağları koptuğunda bu işlemleri yaptı, 2 sezondur tıkır tıkır oynuyor bi sıkıntısı yok
Keşke çapraz bağ kopsaydı. Bağlar kuvvetlendirilebiliyor fakat benim durumum farklı. Dizim şişiyor galiba şişme sebebi de oraya sıvı dolması. Oynamadığım zaman bu sıvı dağılıyor galiba. Oynadığımda ise tekrardan geliyor şişiyor yani. Tek çarem ameliyat galiba. Yine de bir doktora görünüp güçlendirebilir miyim diye soracağım.
Kardeşim dün bu ameliyatı oldu. Bütün sorularını özelden gönder bana hocam
Ameliyat ol geç olmadan sonraya saklamak en kötü şey emin ol en büyük pişmanlıklarımdan birisidir
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap