Radyo açtım,şans eseri Mehmet Erdem'in bu parçası çıktı. Normalde şarkılarını sevmiyorum ama bu çok hoşuma gitti.
Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olur mu
· 1 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap