Icerige atla
Extraloob

Mbot MultiClient Açmak.

· 34 Yanıt · 26K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
momucu ⭐ 18y
#21
ya bende ücretlisi var ama yine olmuyo :S o mic denen yazı yok configde :S
C
cyclone ⭐ 19y
#22
birisi açıklama yapabilirmi nasıl multi client açıcaz ?
O
ottomann38 ⭐ 15y
#23
valla ben 8 tane bot açıyorum. ama ben bu mbot olayını bi çözebilsem. daha şimdi sadece açma kapama olayını öğrendim. bide kasma kısmına geçsem işin...
I
ISpectre ⭐ 15y
#24
mac1=3 bu olayı anlayamadım benm config belgesinde boyle bi yazı gecmıyor bi yardımcı olun lutfen acill !! :)) smdiden tşkkurler.
G
#25
bende mac1 die bir yazı yok config.ini de yardmcı olurmusunuz ?
M
Mert233 ⭐ 19y
#26
teşekkürler
Apocalypse
Apocalypse ⭐ 14y
#27
Crackli mBot'ta kullandım bunu süper ya 😄
N
nn72 ⭐ 16y
#28
iyi de azra kim 🙄
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#29
ne azrası?
F
#30
arkadaşlar m bottan çok ii anlayan biri bana pm atabilir mi lütfen önemli
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#31
Buyur yaz burdan sorununu ben çözemezsem çözebilecek biri çıkar elbet 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
F
#32
ARKADAŞLAR LÜTFEN 1 AYDIR UĞRAŞIYORUM YARDIM EDİN


MBOTTAN İİ ANLAYAN BİRİ BANA MSJ ATABİLİRMİ

SORU TÜRÜ:MBOT/PROXY
K
kaanyuce ⭐ 13y
#33
Mbot ta suan multiclient açma var mı? mbot hesap aldım ama tek pc de 2 kişi taxi yapıcam hem arkadasıma gircem hem de kendi charımdan. sbot mu alayım?
M
mabulut86 ⭐ 17y
#34
bende login olamadım şuan!! unutmuşum 😄 Mbot loader.exe'yi yönetici olarak çalıştırıcan ve sonra login oluyor 😊 kullanıcı adı şifreye gerek yok direkt logine tıkla

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: