ya bende ücretlisi var ama yine olmuyo :S o mic denen yazı yok configde :S
Mbot MultiClient Açmak.
· 34 Yanıt · 26K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
birisi açıklama yapabilirmi nasıl multi client açıcaz ?
O
ottomann38
⭐ 15y
valla ben 8 tane bot açıyorum. ama ben bu mbot olayını bi çözebilsem. daha şimdi sadece açma kapama olayını öğrendim. bide kasma kısmına geçsem işin...
mac1=3 bu olayı anlayamadım benm config belgesinde boyle bi yazı gecmıyor bi yardımcı olun lutfen acill !! :)) smdiden tşkkurler.
G
ghostrider3541
⭐ 15y
bende mac1 die bir yazı yok config.ini de yardmcı olurmusunuz ?
teşekkürler
Apocalypse
⭐ 14y
Crackli mBot'ta kullandım bunu süper ya 😄
iyi de azra kim 🙄
ne azrası?
F
fatihozdemir
⭐ 16y
arkadaşlar m bottan çok ii anlayan biri bana pm atabilir mi lütfen önemli
Buyur yaz burdan sorununu ben çözemezsem çözebilecek biri çıkar elbet 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
F
fatihozdemir
⭐ 16y
ARKADAŞLAR LÜTFEN 1 AYDIR UĞRAŞIYORUM YARDIM EDİN
MBOTTAN İİ ANLAYAN BİRİ BANA MSJ ATABİLİRMİ
SORU TÜRÜ:MBOT/PROXY
MBOTTAN İİ ANLAYAN BİRİ BANA MSJ ATABİLİRMİ
SORU TÜRÜ:MBOT/PROXY
Mbot ta suan multiclient açma var mı? mbot hesap aldım ama tek pc de 2 kişi taxi yapıcam hem arkadasıma gircem hem de kendi charımdan. sbot mu alayım?
bende login olamadım şuan!! unutmuşum 😄 Mbot loader.exe'yi yönetici olarak çalıştırıcan ve sonra login oluyor 😊 kullanıcı adı şifreye gerek yok direkt logine tıkla
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap