04.12.2010 tarihinde bn mbot acc açtım ama şimdi denedigimde siteye giriş yapabiliyorum
sadece ( bot kulanıcı adını ) unutum nasıl bulabilirim yardımcı olabilcek varmıdır
Mbot Hakında yardım
· 4 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
04.12.2010 tarihinde bn mbot acc açtım ama siteye gire biliyorum ( bot kulanıcı adını ) unutum nasıl bula bilirim yardımcı olabilcek varmıdı
Siteye gir. Site ID PW ni yaz. Sonra Buy Mbot var ona tıkla.
Üsteki yazan senin BOT ID siteye giriş PW ve bot PW aynısıdır.
04.12.2010 tarihinde bn mbot acc açtım ama siteye gire biliyorum ( bot kulanıcı adını ) unutum nasıl bula bilirim yardımcı olabilcek varmıdı
Siteye gir. Site ID PW ni yaz. Sonra Buy Mbot var ona tıkla.
Üsteki yazan senin BOT ID siteye giriş PW ve bot PW aynısıdır.
pw hep aynı oluyor dimi ?
04.12.2010 tarihinde bn mbot acc açtım ama siteye gire biliyorum ( bot kulanıcı adını ) unutum nasıl bula bilirim yardımcı olabilcek varmıdı
Siteye gir. Site ID PW ni yaz. Sonra Buy Mbot var ona tıkla.
Üsteki yazan senin BOT ID siteye giriş PW ve bot PW aynısıdır.
pw hep aynı oluyor dimi ?
Evet 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap