m botu indirdim kurdum bot id/pw mi girip başarıyla login oldum fakat bot ayarlarında çarımı tanımıyor.ne skilleri ne de başka hiçbirşeyi görmüyor neden olabilir ?
Mbot çarımı görmüyor
· 1 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap