Icerige atla
Extraloob

Mayıs # Ayın Uyesi Kim?

· 72 Yanıt · 9.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
X
XER0 ⭐ 19y
#21
hmzsnmz
Furina
Fenacore
Advance
Advance ⭐ 18y
#22
hmzsnmz 👍 🤘
.NET
.NET ⭐ 19y
#23
hmzsnmz
Bro'm bence hak eden bir isim^^
[F New]Solo Gitarist
P
Prada ⭐ 19y
#24
açık ara hmzsnmz 😜
F
Furina ⭐ 19y
#25
Aday gösermeniz bile gülümsetti beni =) Teşekkür ederim hepinize ❤️
Q
Quensis ⭐ 19y
#26
hmzsnmz
Bro'm bence hak eden bir isim^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#27
kesinlikle hmzsnmz 😜
M
Mojito ⭐ 18y
#28
furina
T
TwiLighT ⭐ 18y
#29
hmzsnmz
Furina

❤️
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#30
Hamza ya helal olsun vallah nede çok seveni varmış. 😜 😎
I
ironEyE ⭐ 18y
#31
hmzsnmz.com
T
TitusPullo ⭐ 19y
#32
hmzsnmz
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#33
Hamza ya helal olsun vallah nede çok seveni varmış. 😜 8)

bende bilmiyorum yahu bu kadar sevildiğimi ve oy alacağımı ^^ 😁
Ps:Daha bazı dostlar uğramamış gördüğüm kadarıyla topice , görmediler herhal ^^ 😜 😁
[ek #12654]
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#34
Görüpte görmemezlik sanatı yapmasınlar Hamza 😁 😈




Ps:Bilipte bilmemezlik sanatı gibi bişey bu da 😄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#35
Görüpte görmemezlik sanatı yapmasınlar Hamza 😁 😈
Ps:Bilipte bilmemezlik sanatı gibi bişey bu da :D

Tecaül-ü Arif ^^ onlara Telmih sanatı mı yapsak yoksa 😜 😜
[ek #12654]
.NET
.NET ⭐ 19y
#36
Görüpte görmemezlik sanatı yapmasınlar Hamza 😁 😈
Ps:Bilipte bilmemezlik sanatı gibi bişey bu da :D

Tecaül-ü Arif ^^ onlara Telmih sanatı mı yapsak yoksa 😜 :P

Esprilere bak berbat 😜
[F New]Solo Gitarist
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#37
Görüpte görmemezlik sanatı yapmasınlar Hamza 😁 😈
Ps:Bilipte bilmemezlik sanatı gibi bişey bu da :D

Tecaül-ü Arif ^^ onlara Telmih sanatı mı yapsak yoksa 😜 :P

Esprilere bak berbat :P

Özene bezene yapılmadı zaten bro 😎 😜
[ek #12654]
A
Absence ⭐ 19y
#38
Onu edebiyat dersinde Tecavüzü Arif diye ezberlemiştim yazılıda öyle yazınca 48 almamak içten değil
J
JawBreaker ⭐ 18y
#39
Onu edebiyat dersinde Tecavüzü Arif diye ezberlemiştim yazılıda öyle yazınca 48 almamak içten değil

looooooooooool 😁 😄 😆
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#40
Onu edebiyat dersinde Tecavüzü Arif diye ezberlemiştim yazılıda öyle yazınca 48 almamak içten değil

Bizde öyle yapardık hacım ^^ daha kolay oluyordu yazılı esnasında fısıldaşırken 😜
[ek #12654]

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: