lemonade OP ⭐ 17y 12 yil once #1 Arkadaşlar alakasız zamanlarda birden mavi ekran hatası alıyorum. Bluescreenview'dan bir ss atayım belki yardımcı olurSpoiler TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil
Collapse ⭐ 16y 12 yil once (düzenlendi) #2 Çözümü biliyosun qnq yan hatırcan[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
lemonade OP ⭐ 17y 12 yil once #3 En son işlemciden çivi ile masaya sabitledim. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Temet Nosce ⭐ 17y 12 yil once #4 Farklı farklı nedenler var hacım. En son olan mavi ekranda sistemle uyumlu olmayan sürücü mevcut. Güncellemen gerekiyor. Yüksek ihtimal ekran kartıdır.Bilgisayarında "bigfoot networks bandwidth control" adında bir sürücü veya program var mı? TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
lemonade OP ⭐ 17y 12 yil once #5 http://www.msi.com/product/nb/GE60-0ND. ... er&os=Win8 64bunlar driverlar bro TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Temet Nosce ⭐ 17y 12 yil once #6 Bigfootları ve Intel hd graphics güncellemeyi dene hacım TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil