http://www.alkislarlayasiyorum.com/?sayfa=356a192b7913b04c54574d18c28d46e6395428ab&icerikno=f58488d89546773dc573388dc1f754b42b49b026
acıdım ya mataora da boğaya da bide arkadaşların birbirini korumak ıcın onune yatması uzdu benı 😞
Matadorla boğa yer değiştirince..
· 6 Yanıt · 861 görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
vay canına 😱
J
Journalist
⭐ 19y
çok acıklı ya muhteşem bir dayanışma örneği gördüm ben orda arkayada koymuşlar acıklı bir fon müziği 😞
Kötü olmuş lakin iyi olmuş 😎 bu kadar zarar göreceklerini bile bile hala yapıyorlar yapmasınlar o zaman 😎 geleneğe bak yahu ölüm bu bi geçirse çok kötü olur zaten adamın ağzından kanlar geliyordu gördünüz. 🙄
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Kuzulari koclari danalari girtlaklayip kurban demek ne kadar uygunsa,bu da o kadar uygundur.. Adamlar en azindan kozlarini paylasiyorlar bogalarla,digerleri direk baglayip mahvediyorlar.. Bende o an dananin bagini cozup elinde satir olan herife dalmasina iyi olmus diyorum..
T
Tarantella
⭐ 19y
erkeklik buysa ben erkek olmayayım daha iyi.
sen bi stad dolusu adamı topla.karşına kendi halinde bi tane bogayı al..onu tahrik et..ona sok zıpkınları..sora darbe alınca böyle dokunaklı müzik koy..yok ya ???
gayet iyi olmuş bence..helal olsun bogaya..keşke hepsini öldürseymiş..
şu matadorlara masum gözüyle bakmayalım artık..her gün kimbilir kaç hayvana şov amaçlı acı çektirip öldürüyorlar unutmayalım..
bu avrupalılar gibi onursuz olacagımıza varsın barbar olalım onların deyimiyle..
sen bi stad dolusu adamı topla.karşına kendi halinde bi tane bogayı al..onu tahrik et..ona sok zıpkınları..sora darbe alınca böyle dokunaklı müzik koy..yok ya ???
gayet iyi olmuş bence..helal olsun bogaya..keşke hepsini öldürseymiş..
şu matadorlara masum gözüyle bakmayalım artık..her gün kimbilir kaç hayvana şov amaçlı acı çektirip öldürüyorlar unutmayalım..
bu avrupalılar gibi onursuz olacagımıza varsın barbar olalım onların deyimiyle..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap