bu da benim masaüstü 😈
arada kaynadım 😗 😆
bu da benim masaüstü 😈


pff XP çalışıyormu halen puahahahhaa :P
pff XP çalışıyormu halen puahahahhaa :P
pff XP çalışıyormu halen puahahahhaa :P
Al Bide Burdan Yakalım 97 Teması 😄 Klasik . Orjinal . Az Grafik . Çok Performans
Kendı Charımdan SSSpoiler
- Resim Silinmiş.
pff XP çalışıyormu halen puahahahhaa :P
Al Bide Burdan Yakalım 97 Teması 😄 Klasik . Orjinal . Az Grafik . Çok Performans
Kendı Charımdan SS
- Resim Silinmiş.
Bir crossfire oyuncusu beklerim...
Nick: Quadrak 👍
pff XP çalışıyormu halen puahahahhaa :P
Al Bide Burdan Yakalım 97 Teması 😄 Klasik . Orjinal . Az Grafik . Çok Performans
Kendı Charımdan SS
- Resim Silinmiş.
pff XP çalışıyormu halen puahahahhaa :P
12 cekirdekli bir pc alana kadar XP den vazgecmeyi dusunmuyorum. lol
Bilginize sayin, Site Admin. :p



Çok güzel bir görüntü birde orda canlı canlı bulunmak apayrı bir zevktir 🍺
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap