Beyler sabah botla girdim hiç bir problem yoktu eve geldim bot dc yemiş .. neyse hepsini kapattım pc yide kapattım açtım .. tekrar girmeye çalışırken
- Resim Silinmiş.
bu ne anlama geldigini biledigim hatayı alıyorum .. Yardımlarını bekliyorum ..
Masaüstündeki Simgeye tıkladıgım zaman ..
· 8 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
upp
+upp
bu çözümü çoğu kişi bilmiyor bendede böyle oluyordu bak anlatiyim:
1-önce sro'yu sil yukle
2-updateler bittikten sonra hemen sro_client i rarla
3-eğer ne zaman hata werirse rardaki clienti sro'yu yuklediğin dosyaya yapıştır
4- extraokk extraokk extraokk
1-önce sro'yu sil yukle
2-updateler bittikten sonra hemen sro_client i rarla
3-eğer ne zaman hata werirse rardaki clienti sro'yu yuklediğin dosyaya yapıştır
4- extraokk extraokk extraokk
bu çözümü çoğu kişi bilmiyor bendede böyle oluyordu bak anlatiyim:
1-önce sro'yu sil yukle
2-updateler bittikten sonra hemen sro_client i rarla
3-eğer ne zaman hata werirse rardaki clienti sro'yu yuklediğin dosyaya yapıştır
4- extraokk extraokk extraokk
ya kimse cvp wermicek sandım cok saol .. denicem .. ALLAH razı olsu n kardeşim.. yardım istediginde yardımın hemen gelsin 😊
E herkes okulda nbcan sen 17 den sonra yasss Laughing Laughing Laughing Laughing
E herkes okulda nbcan sen 17 den sonra yasss Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing bende örenciyim 😊
sn oklul yakın hralde ben anca geldim Laughing Laughing Laughing
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap