Icerige atla
Extraloob

Masaüstündeki Simgeye tıkladıgım zaman ..

· 8 Yanıt · 1.1K görüntüleme
S
sLy_FoX OP ⭐ 19y
#1
Beyler sabah botla girdim hiç bir problem yoktu eve geldim bot dc yemiş .. neyse hepsini kapattım pc yide kapattım açtım .. tekrar girmeye çalışırken
- Resim Silinmiş.
bu ne anlama geldigini biledigim hatayı alıyorum .. Yardımlarını bekliyorum ..
8 Yanıt
S
sLy_FoX OP ⭐ 19y
#2
upp
S
sLy_FoX OP ⭐ 19y
#3
+upp
D
Difficult ⭐ 19y
#4
bu çözümü çoğu kişi bilmiyor bendede böyle oluyordu bak anlatiyim:

1-önce sro'yu sil yukle
2-updateler bittikten sonra hemen sro_client i rarla
3-eğer ne zaman hata werirse rardaki clienti sro'yu yuklediğin dosyaya yapıştır
4- extraokk extraokk extraokk
S
sLy_FoX OP ⭐ 19y
#5

bu çözümü çoğu kişi bilmiyor bendede böyle oluyordu bak anlatiyim:

1-önce sro'yu sil yukle
2-updateler bittikten sonra hemen sro_client i rarla
3-eğer ne zaman hata werirse rardaki clienti sro'yu yuklediğin dosyaya yapıştır
4- extraokk extraokk extraokk

ya kimse cvp wermicek sandım cok saol .. denicem .. ALLAH razı olsu n kardeşim.. yardım istediginde yardımın hemen gelsin 😊
C
Cobalt ⭐ 18y
#6
E herkes okulda nbcan sen 17 den sonra yasss Laughing Laughing Laughing Laughing
S
sLy_FoX OP ⭐ 19y
#7

E herkes okulda nbcan sen 17 den sonra yasss Laughing Laughing Laughing Laughing

Laughing Laughing bende örenciyim 😊
C
Cobalt ⭐ 18y
#8
sn oklul yakın hralde ben anca geldim Laughing Laughing Laughing

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: