Icerige atla
Extraloob

Malazgirt(TR) Demon Killed [MiCSeoN]

· 39 Yanıt · 2.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#21
bence 300 silke değmez ....aynı silke pre alıp kasmanı hızlandırıp ilerde rahat rahaat keserdin.Wizaaard için uniq kesmek mangyang kesmekten farksız..Bi de bug o da ayrı ...tabi bu şahsi fikrim yinede tebrikler


katılıyorum
ps tebrkler 👍


Anlatamadıgım nokta bu oyunda herşey kasılmak değil 👍 Yeni server ve ben zaten ilk 50 'deyim .. Amacıma doğru hızla gidiyorum .. Arada böyle aksiyonlar olmazsa boşuna oynayıp zaman kaybetmeye değmez ... 🍺
EXL | SRO | İŞKOLİK
T
Tatanga ⭐ 19y
#22
tebrikler =)
S
Shakiro6 ⭐ 17y
#23
cok pahalı olmus :))
C
chipshajen ⭐ 17y
#24
bence 300 silke değmez ....aynı silke pre alıp kasmanı hızlandırıp ilerde rahat rahaat keserdin.Wizaaard için uniq kesmek mangyang kesmekten farksız..Bi de bug o da ayrı ...tabi bu şahsi fikrim yinede tebrikler


katılıyorum
ps tebrkler 👍


Bende Silk sorun değil kardeşim, zevk meselesi ilerde kesmekle şimdi kesmek aynı zevki vermez insana, ayrıca sanırım hiç yeni serverda başlayıp oynamamışsın 😜 Bug 'dan en az 10 kere çıktı bu demon o kadar elite vs yani hemen hemen normal kestim gibi bişey oldu .. Buga biz sokuyoruz 2 vuracaz gelip çıkarıyorlardı .. Ayrıca şuanda zaten charda pre plus + ticket + pet vs hepsi var, kasasında da yedekleri hazır 🍿


bi kere cevap vermiş ama ? 😘
C
crazy123 ⭐ 18y
#25
çokkk pahalıya patlamış 100 silk =20 TL olsa , 300 silk=60TL=1 demon:) demon sana kazık atmış xD
Q
Quater ⭐ 18y
#26
45 tlye mal olmuş senin için bir demon
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#27
gzz hocam benım anlamadıgım sey deadly hunt kestıgındede bu elıte cıkarmıomu ss lerde hiç elite yok

çıkarıyo eliteleride kesiyoz ^^
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#28
bence 300 silke değmez ....aynı silke pre alıp kasmanı hızlandırıp ilerde rahat rahaat keserdin.Wizaaard için uniq kesmek mangyang kesmekten farksız..Bi de bug o da ayrı ...tabi bu şahsi fikrim yinede tebrikler
Special thx to Flexi
W
Wajuka ⭐ 17y
#29
Tebrikler.
Birşey sorucam, O yerde duran sos mu? yoksa banamı öyle geliyor
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#30
Tebrikler.
Birşey sorucam, O yerde duran sos mu? yoksa banamı öyle geliyor

sana oyle gelmıs 😜


ps : iyi geceler
A
#31
bence 300 silke değmez ....aynı silke pre alıp kasmanı hızlandırıp ilerde rahat rahaat keserdin.Wizaaard için uniq kesmek mangyang kesmekten farksız..Bi de bug o da ayrı ...tabi bu şahsi fikrim yinede tebrikler
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#32
gzz hocam benım anlamadıgım sey deadly hunt kestıgındede bu elıte cıkarmıomu ss lerde hiç elite yok


İşte ezik charla elitleri de takıldırtıyoruz oraya buraya ezik demonu oyalarken bizde takılanları kesiyoruz .. Öyle öyle demon ölüyor işte ^^


PS : Ayrıca dikkat ederseniz öldürdüğüm sırada demon bugda da değil yani 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
C
#33
Tebriklerr
R
RecLast ⭐ 18y
#34
hll knk darısı başıma 😄
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#35
Sende bana yok isy 'nun resimleri falan o ne öyle ^^ Görünmezlik bas gir altına 😜 Adının yazdıgı resimleri göster bana Emree 😆 😁 😆
EXL | SRO | İŞKOLİK
R
RecLast ⭐ 18y
#36
gösterirdim ama hava atmak istemiom knk 😆 illa istiosan 2 dk durda açam 😄
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#37
2 dk doldu yada senin 2 dk biraz uzun mu ? 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
G
#38
Çok fazla silk harcamışsın ama o levelde kesmeye değer,tebrikler 🍺
Toxicated
Toxicated OP ⭐ 18y
#39
Çok fazla silk harcamışsın ama o levelde kesmeye değer,tebrikler 🍺


Teşekkürler dostum 😘
EXL | SRO | İŞKOLİK

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: