

EXL | SRO | İŞKOLİK

Biliyorum biliyorum bilmez miyin ^^ Bizimkilere diyorum hatta o topic 'e yönlendiriyorum ama yapacak bişey yok .. Gelmiyorlar tırsıyorlarda 😆 Yoksa penonlar şimdi dehşet kasardı 🙄
PS : 44 olduk hala ordayız aww çok kötü bi durum, akşama penonlara geçecez sanırım ..
Yerim solosunu gelirsin sende sağlam bi pt ayarlarız da, sabaha kadar kasarız .. :P
Log in to write a reply.
Log In