Bende bu royality kim diyordum ^^
Lv up :P Server Helios
· 23 Replies · 1.8K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Dur bakalım. Kimseye itiraf etmek istemem. Anladım... Şimdi bizim cafeden bir abi bu arkdaştna silk alıyor maddiyatları kötu toplam 2200 silk sanırım alıyor bir kısmını ödüyor, ama son 50 Tl kalıyormuş 2 hafta olcena ıd gz bilnce pw deyiştirile biliyordu. ardaşta o charı. O şekilde bizim elemanın elinden alıyor ve vermiyor daha sonra diyor. 50 TL borcunu ver bende charı verim gecen gün cafede gördüm olayı anlatı şimdi görünce şaşırdım kaldım ayıp yaptın Charı asıl sayibine ver oda sana borcunu Ödesin ... Gerisi beni ilgilendirmez. iyi Forumlar.
Arkadaşım daha neyin ne olduğu bilmeden bu olaya girme.. Accountu ben o arkadaşa 200 TL'ye satmıştım.. paranın yarısını verdi,diğer yarısını da verecem diyip kaçtı.. ortalıktan kayboldu.. 5 ay boyunca benide aramadı,ama account 5 ayın sonunda bana geri geldi.. Sen bu durumda ne yaparsın ? lütfen konuyu tam olarak bilmeden tek yönlü yorum yapma.. Çoğu kişi belki charı alır o borcu ödemeyen arkadaşa yol verir ama ben öyle birisi değilim.. ben yine o arkadaşla konuştum borcunu ver al charını dedim.. paran yoksa 100 TL'ni geri göndereyim dedim.. Şimdi Bu durumda ben mi haksız oluyorum,ben mi ayıp ediyorum ???
neyin ne bende olduğını bilmiyorum cafede benden büyük biri anlatınca bende tamam dedim yani empati kurulğu zaman çok şey cıkıyoru ben sadece sordum 😉 yani bir an görüncede tabi. bir tepkinli yaklaşıyor zaten bide beni ilgilendiren bir konu değil . kendi aranızda haledin ben sormak istedim 🍺
Char süper, level süper, köpeğin ismi pert 😆
Log in to write a reply.
Log In