arkadaslar monutorum rengarenk oldu morardı kenarları sarardı felan nasıl geçicek bu ?? Rolling Eyes Rolling Eyes Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Lütfen Yardım Edin MONUTOR
· 3 Replies · 975 views 0 reading
3 Replies
Özür dilerim konunun tam olarak ehli değilim ama başıma böyle bişey geldiği için sanırım yardımcı olabilirim.Bahsi geçen konu monitörün cam kısmında renk değişimleri sanırım.Monitörün etrafında manyetik alan oluşturabilecek(mıknatıs,hoparlör gibi)bir cihaz varsa uzaklaştırmayı deneyin yine kaldıysa monitörünüğzde degauss özelliği var mı diye bakın(Basınca ekranı tınnn diye titreten özellik)Yoksa da televizyon tamircileri yapabiliyorlarmış.Umarım sorununuz düzelir.
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Kablolarını bi kontrol et derim
Log in to write a reply.
Log In