Icerige atla
Extraloob

Lütfen Yardım Edin Açılmıyo :S

· 16 Yanıt · 1.2K görüntüleme
J
Jim OP ⭐ 18y
#1
tam açılıyo böle windows yazısı geliyo altta ilerliyo çubuk orda kapanıyo pc tamamen 🙄 🙄
16 Yanıt
D
drotalion ⭐ 19y
#2
hı?
J
Jim OP ⭐ 18y
#3
hı?

ya açılırken bi yazı çıkıyoya



WİNDOWS



///////////////////



şu şekilde altındada çızgiler geçiyo tam orda kapanıyo pc :S
B
#4
anlamadım sorunu ?
D
drotalion ⭐ 19y
#5
galiba loading olurken kapanıyor demek istiyor.

buradan devam:

viewtopic.php?f=226&t=66972&hilit=

aynı sorun. Orada yazdıklarımızı bir dene.
J
Jim OP ⭐ 18y
#6
galiba loading olurken kapanıyor demek istiyor.

buradan devam:

viewtopic.php?f=226&t=66972&hilit=

aynı sorun. Orada yazdıklarımızı bir dene.

hayır aynı degil benimki kökten kapanıyo bide fişi çekip takmadıkça açılmıyo


Batters Loading de kapanıyo işte :S sanki elektrik gitmiş gbi küt diye ama mousenin ısıgı fln yanıyo yani elektrik var ama kapatıyo pc tam loadin yerinde windows açılırken
M
#7
Önce Bios a gir Power Management bölümünden sistem ısısına bak Cpu fazla ısınırsa makina kendine restart atar..

Güvenli kipde açmaya çalış açabilirsen virüs taraması yaptır.

Bunların hiçbiri değilse XP cd sini tak makinanı başlat Kur bölümüne geldiğinde R tuşuna bas onarma ekranına gel.

Gelen Dos ekranından chkdsk komutunu gir ve bilgisayarını yeniden başlat .

Geçmiş olsun.
M
#8
Son ihtimalin Format c:/q (:
4
#9
tam açılıyo böle windows yazısı geliyo altta ilerliyo çubuk orda kapanıyo pc tamamen 🙄 🙄


Sorunun tek açıklaması WİNDOWS çökmüş format çekiceksin sorunun kalmıcak 😉 Bilgilerini yedeklediysen C'ye format çek kaybın sadece 1 saat olur . 👍
J
Jim OP ⭐ 18y
#10
tam açılıyo böle windows yazısı geliyo altta ilerliyo çubuk orda kapanıyo pc tamamen 🙄 🙄


Sorunun tek açıklaması WİNDOWS çökmüş format çekiceksin sorunun kalmıcak 😉 Bilgilerini yedeklediysen C'ye format çek kaybın sadece 1 saat olur . 👍

yedeklemediysem?? 😁 şey yapsam olurmu idareten bi windows daha kurarım silmeden sonra onla açar dosyalarımı alır çökeni silerim veya tamir edemezmiyim ?
anlatırmısınız
D
drotalion ⭐ 19y
#11
PC kapanıyormu restartmı çekiyor mavi ekranmı veriyor?

PC kapanıyorsa güvenlik modundan girmeyi dene, girebilirsen bios updatelerini yap, geri çalışma ihtimali yüksek

@4e2g windowstan olduğunu nedense sanmıyorum.
J
Jim OP ⭐ 18y
#12
PC kapanıyormu restartmı çekiyor mavi ekranmı veriyor?

PC kapanıyorsa güvenlik modundan girmeyi dene, girebilirsen bios updatelerini yap, geri çalışma ihtimali yüksek

@4e2g windowstan olduğunu nedense sanmıyorum.

o updateleri nasıl yapıcam windows cdsi gerekirmi ?
D
drotalion ⭐ 19y
#13
öm den cevabını vermiştim zaten 😊
J
Jim OP ⭐ 18y
#14
öm den cevabını vermiştim zaten :)

güvenli modda internete fln baglanıyomuki ❓
D
drotalion ⭐ 19y
#15
güvenli mdu eğer networking ile açarsan bağlanırsın.
M
#16
Ağ desteği ile güvenli mod ..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: